سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 بهمن 12 , ساعت 9:55 عصر

درست در آخرین روزهای بازار نقل‌وانتقالات زمستانی، یکی از ویژه‌ترین ترانسفرهای تاریخ فوتبال رقم خورد.

نه اینکه بحث درباره جابه‌جایی ستاره بزرگی از تیم مطرحی به تیمی دیگر باشد، بلکه نوع این ترانسفر در تاریخ به یاد خواهد ماند.

ماجرا درباره باشگاه ترکیه‌ای هارونوستا اسپور ترکیه است که برای اولین‌بار در تاریخ، با پرداخت ارز دیجیتالی «بیت‌کوین» اقدام به خرید بازیکن کرد!

برای اولین بار در تاریخ، خرید بازیکن فوتبال با پرداخت «بیت‌کوین» !

این باشگاه برای تقویت تیم دوم یا ذخیره‌هایشان، با پرداخت رقم 0,0524 بیت‌کوین، عُمَر فرخ کرغلو را به خدمت گرفت.

علاوه بر رقمی که با بیت‌کوین برای خرید این بازیکن صرف شد و چیزی نزدیک به 431 یورو می‌شود، این باشگاه 531 یورو نیز به خود بازیکن پرداخت کرده است تا در مجموع ارزش قرارداد خرید تازه‌شان نزدیک به 960 یورو شود. با لیر ترکیه آن‌طور که رسانه‌های این کشور خبر داده‌اند، رقم این قرارداد در مجموع چهارهزارو 500 لیر است.

هلدون صحت، رئیس این باشگاه ترکیه‌ای، با تأیید این خبر به رسانه‌های محلی گفت:

«برای اولین‌بار در ترکیه و در مجموع برای اولین‌بار در دنیاست که باشگاهی می‌تواند با پرداخت بیت‌کوین یک بازیکن جدید بخرد. به خودمان برای چنین موضوعی افتخار می‌کنیم و می‌دانیم چنین حرکتی باعث بهترشدن چهره ترکیه در روابط بین‌الملل خواهد شد».

برای اولین بار در تاریخ، خرید بازیکن فوتبال با پرداخت «بیت‌کوین» !

فرخ کرغلو در گفتگو با مطبوعات، با دردست‌داشتن گوشی همراهش و نشان‌دادن بیت‌کوین‌هایی که برای خرید او صرف شده از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و گفت:

«اینکه من اولین نفری هستم که با بیت‌کوین ترانسفر می‌شوم، برایم افتخار است. همان‌طور که رئیس باشگاه گفت، این حرکت جدید است و امیدوارم از این به بعد بیشتر به کار بیاید؛ چون آینده از آنِ بیت‌کوین است».

برای اولین بار در تاریخ، خرید بازیکن فوتبال با پرداخت «بیت‌کوین» !



لیست کل یادداشت های این وبلاگ