سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 دی 22 , ساعت 11:59 صبح

دن مورهد (Dan Morehead) مدیر عامل شرکت Pantera Capital، سرمایه گذار صندوق پوشش ریسکمتمرکز بر روی ارزهای دیجیتالی، به CNBC گفته است که بیت کوین ممکن است پیش از پیشروی کردن به سوی نرخ های جدید بالاتر، کاهش 50درصدی داشته باشد. مورهد بیت کوین را با قیمت 72 دلار خریداری کرده بود.

در حالی که این گفته نزول قیمت بیت کوین را نشان می‌دهد، مورهد در واقع به سرمایه گذاران در ارز دیجیتال به چشم اندازی بلند مدت اشاره می‌کند. او عنوان کرد:

بیت کوین (می‌تواند) هفته آینده کمتر از 50 درصدی که یک ماه گذشته بوده است کاهش یابد، اما در یک سال، بسیار بیش از قیمتی که امروز دارد خواهد شد.

این جمله بازتابی از باور مورهد است که نشان می‌دهد کلاس دارایی ارز دیجیتال به تازگی شروع به رشد و توسعه کرده است و به رشد خود ادامه خواهد داد. او نظرات خود را شفاف تر بیان کرد. وی افزود:

برای بلاک چینی بزرگ مثل بیت کوین، اتریوم و ریپل، ما در ابتدای یک جریان چند دهه ای هستیم. و برخی صعودها و نزول‌هایی وجود خواهد داشت، اما در واقع هنوز ابتدای راه هستیم.

صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال Pantera Capital که در سال 2013 تاسیس شد، فقط در دو ماه اخیر بالای 60 درصد و از زمان تاسیس بالای 12000 درصد بوده است.

 

منبع : cnbc

سرمایه‌گذار قدیمی بیت کوین: بیت کوین می تواند قبل از انفجار بعدی،‌ تا 50 درصد کاهش قیمت داشته باشد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ