سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس غفلت کرد، نادان ماند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 آذر 25 , ساعت 1:17 صبح

توسعه دهندگان بیت کوین کش تعدادی برنامه آزمایشی را برای افزایش اندازه بلاک این ارز دیجیتال را در سال آینده به اجرا در خواهند آورد. این خبر مطابق با نقشه راه 6-12 ماهه جدیدی است که چندی پیش توسط تیم توسعه دهنده این فورک بیت کوین، یعنی گروه Bitcoin ABC منتشر شد.

این نقشه راه (RoadMap) که برای می و نوامبر سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است، شامل دو هارد فورک خواهد بود.

بیت کوین کش ارزی دیجیتالی است که تابستان امسال به دلیل اختلاف نظر درباره اندازه بلاک بیت کوین ، به وجود آمد.

بی توجهی از جانب توسعه دهندگانی که فکر میکردند افزایش سایز بلاک با این سرعت موجب پایین آمدنامنیت بیت کوین خواهد شد، سبب شد تا عده‌ای از حامیان قدرتمند تر این کار با تغییر خط و مشی های خود ارز دیجیتالی جدیدی را به وجود آورند. بیت کوین کش نسبت به بیت کوین اندازه بلاک هشت برابری خود را به رخ می‌کشد.

توسعه دهندگان در متن اعلامیه خود می‌نویسند:

«قصد داریم تا این ارز دیجیتالی را قابل اطمینان تر و قابل رشد تر سازیم  و همچنین کارمزد ها را کاهش دهیم و شبکه را برای پیشرفت های سریع آماده نمایم. قطعا این کار بدون ذره ای پیچدگی و دوگانگی انجام خواهد گرفت. قطعا این مسئله توسط جامعه جهانی و کاربران این جریان مورد قبول قرار خواهد شد و بستری کاملا امن را برای صاحبان کسب و کار فراهم خواهد کرد.»

از آنجایی که به صورت نظری کارمزدها به میزان کمتری نسبت به اندازه بلاک رشد میکنند، طرفداران بیت کوین کش بر این عقیده هستند که افزایش اندازه بلاک کلید رسیدن به این هدف خواهد بود.

در ادامه این نقشه راه  توسعه دهندگان ABC قصد دارند تا قابلیت های جدیدی را نیز به ارز خود اضافه نمایند. به عنوان مثال احیا کردن قوانین قبلی که در کد غیرفعال شده بودند از این دسته قابلیت ها هستند.

Bitcoin ABC تنها یکی از چندین  مجریان نرم افزاری است که بالاجبار باید با تغییرات دست و پنجه نرم کند.

این گروه تا فوریه 2018 قصد ارائه بیانیه رسمی برای این اخبار را ندارند.

بلاک سایز بیت کوین کش بازهم بیشتر خواهد شد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ