سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که در به جای آوردن خیرْ برترین یاور، در نیکیْ عامل ترین و نسبت به مصاحبانْ ملایم ترینِ ایشان است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 دی 22 , ساعت 12:2 عصر

صرافی دیجیتال Hit BTC به مشتریان خود اعلام کرده است که باید کارمزدهای جدیدی برای شارژ بیت کوین به پلتفرم پرداخت کنند. این حرکت ممکن است توسط صرافی های بیشتری به مرور زمان انجام شود، زیرا اغلب اوقات صرافی ها به جای عدم پذیرش مشتریان جدید یا توصیه به آن ها برای استفاده از ارزهایی مثل لایت کوین یا بیت کوین کش، تلاش می کنند تا راه هایی برای کنترل کارمزدهای بالا پیدا کنند.

کارمزدهای HitBTC

صرافی اعلام کرده است که از تاریخ جمعه 22 دسامبر، کاربران برای تمامی شارژهای ولت بیت کوین این سایت هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند. با این کارمزد جدید از مقدار هر تراکنش ورودی به صرافی 0?0003 بیت کوین کسر خواهد شد. این شرکت هشدار می‌دهد که اگر سپرده کمتر و یا برابر با کارمزد باشد، کل مبلغ به عنوان کمیسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازپرداخت نخواهد شد.

کارمزدهای بالا در حال حاضر نگرانی عمده ای را برای تمامی کسب و کارهایی که با معاملات خود را با بیت کوین انجام می‌دهند به وجود آورده است، به خصوص آنهایی که حجم بالایی از معاملات را در اختیار دارند.

Bitpay اخیراً توضیح داده است که کارمزد و هزینه های بالا، پرداخت‌های صورتحساب بیت کوین زیر 100 دلار را غیرعملی و غیر اقتصادی کرده است. ارائه دهنده خدمات پرداخت جهانی حتی مانع از انجام معاملات زیر 100 دلاری شده است، در واقع حداقلی برای آن در نظر گرفته است، پیش از اینکه مجبور شوند این قانون را به خاطر فشار از سوی جامعه بیت کوین به حالت اولیه بازگردانند.

زمان‌های سخت و دشوار

صرافی Hitbtc برای هماهنگی با کارمزدهای بالای بیت کوین، هزینه شارژ ولت را افزایش داد

 

صرافی Hitbtc این حرکت را برای مشتریان خود با بیان اینکه شبکه بیت کوین “در هفته‌های گذشته” زمان‌های سختی را تجربه کرده است تشریح کرد. این شرکت گفت که با توجه به افزایش تقاضا، این روزها تعداد بسیار زیادی از معاملات از طریق شبکه بیت کوین صورت می‌گیرد. این صرافی در حالی که از اشاره به هر گونه موضوع حساس بالقوه‌ای مثل اندازه‌های بزرگ و کوچک بلاک اجتناب می‌کرد گفت:

این امر منجر به این می‌شود که مقدار قابل توجهی از معاملات در انتظار mempool قرار گیرد و زمان پردازش طولانی و هزینه‌های بی‌سابقه را شامل شود.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند که این اندازه‌گیری به منظور “تقویت” تمامی فرآیندهای بیت کوین و فراهم آوردن ثبات در عملکرد اصلی ارز دیجیتال معرفی شده است. همچنین افزود :

این امر به تسهیل پردازش‌های معاملات ورودی و حفظ نقدینگی و امنیت بیت کوین در Hit BTC در سطحی که ما ارزش معامله گران را می‌سنجیم کمک می‌کند.

منبع : news.bitcoin

صرافی Hitbtc برای هماهنگی با کارمزدهای بالای بیت کوین، هزینه شارژ ولت را افزایش داد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ