سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 مهر 19 , ساعت 8:39 صبح

افراد اغلب بر این تصور اشتباه هستند که انقلاب صنعتی ( کاتالیزور مدرنیته و نیروی محرک ژئوپولیتیک تا به امروز) پدیده ای است که به یکباره در خلا در سرتاسر جهان روی می دهد.

در واقع اختراعاتی نظیر موتور بخار و ماشین پنبه پاک کن دهها سال بطول انجامیده تا توسعه یافته عملکردشان ارتقا پیدا کند و تاثیر حائز اهمیت خود را بر زندگی روزمره افراد در سرتاسر جهان گذاشته بگذارد.

موتور بخار خود یک نمونه است. گرچه نسخه های اولیه آن تا اوایل دهه 1700 موجود بود اما تنها یک قرن پس از آن این تکنولوژی توسط جزایر بریتانیا جهت فتح جهان مجهز گردید.

دو قرن به سرعت سپری شد و موج دیجیتالیسم(wave of digitalism) که در اواخر قرن بیستم آغاز شد، چیزی که هنوز هم ما در حال تجربه آن هستیم، توسط بسیاری پژوهشگران معادل انقلاب صنعتی 2?0 قلمداد گردید.

همانطور که جهان طی انقلاب اول خلق شده اکنون آماده است به دوره آینده دیگری گام نهد. افزایش مشاغل در تکنولوژی، اقتصاد مشترک و پلتفرم های آنلاین همگی حاکی از مسیر پیش رو است. اینترنت یکی از عواملی است که همه آنها را یکپارچه نموده است.

انقلاب دیجیتال

موج اول نوآوری های شغلی مبتنی بر اینترنت از طریق وبسایت هایی مانند مانستر(Monster) و در واقع برنامه های شغلی آنلاین و دور کاری بوجود آمد.

موج دوم، جایی که در حال حاضر هستیم، متشکل از فضاهای کاری دیجیتال نظیر اسلک(Slack) و مشاغل بر پایه اپلیکیشن ها می باشد.

اوبر(Uber)، فیور(Fiverr) و آپ ورک(Upwork) و سایر برنامه ها به افراد راهکارهایی جهت کسب درآمد با مهارتهای خویش در اوقات فراغتشان ارائه می نمایند. اقتصاد مشاغل آنلاین هنوز برای افرادی که روزانه بدنبال یافتن شغل هستند، دارای کاستی هایی می باشد. فقط گوگل اوبر!

خوشبختانه این انقلاب دیجیتال به هیچ وجه فراتر از این نیست. ما هنوز در حال توسعه هستیم. همانطور که چندین سال به درازا انجامید تا اختراعات عصر صنعت تکمیل شود، بازار مشاغل آنلاین نیز گزینه ایده آلی برای توسعه نهایی می باشد: بلاک چین. با توجه به اینکه گام بعدی و پذیرش و اتخاذ تکنولوژی بلاک چین می تواند در قبال مشاغل آزاد و باز و غیر متمرکز که چندین قرن پیش توسط انقلاب صنعتی بوجود آمده، بستر مناسبی فراهم آورد.

موجِ انقلاب تکنولوژی: چگونه بلاک چین می تواند آنچه را که اینترنت آغاز کرده به پایان برد.

 

پرتالهای شغلی اینترنتی

در حال حاضر در عرصه بلاک چین نوآوری هایی در زمینه پرتالهای شغلی وجود دارد. گرچه هنوز در دوران نوپایی بسر می برد، اما بر این مدعاست که می تواند انقلاب صنعتی 2?1 را برای ما رقم زند. دو پلتفرم پیشگام این مسیر هستند.

اتلنس(Ethlance) پرتال شغلی است که بر روی شبکه اتریوم ایجاد گشته است و خارج از محدوده ارزهای دیجیتال عمل می کند. گرچه این پرتال در این زمینه پیشگام محسوب می شود اما ممکن است پیش از آن که بتواند به موفقیت های دیگری دست یابد از رده خارج گردد.

کرونو بانک(Chronobank) گزینه دیگری است که قصد آن بر این است که به عنوان پرتال استخدامی عمل کند و بخش منابع انسانی سرتاسر جهان را از طریق تحلیل وضعیت آن تضعیف نماید. کرونو بانک در حال حاضر بر مشاغل خاصی نظیر انبارداری کارکنان و ساخت وساز تمرکز دارد از این رو نمی تواند برای همگان راه حل مناسبی باشد.

پلت فرمی برای دانش آموزان

اخیرا در فضای بیت جاب(bitJob) توسعه قابل توجهی روی داده است. بیت جاب با هدف قرار دادن دانش آموزان به شناسایی جمعیت ایده آلی که آماده تجربه تکنولوژی جدید هستند، پرداخته است. این جمعیت دارای مهارت بسیاری در کاربرد اینترنت بوده و همچنین آماده هستند به مشاغل پاره وقت یا آنلاین خارج از زمان مدرسه بپردازند.

بیت جاب با یک اکوسیستم کامل که براساس اس تی یو توکن(STU Token) خود ساخته شده، (که در حال حاضر بفروش می رسد)، در واقع یک جد و جهد جهانی محسوب شده و میدان بازی را برای دانش آموزان سرتاسر جهان باز گذاشته تا به ارزش واقعی خود در راستای استعدادهایشان به سرعت و مستقیما دست یابند. علاوه براین این اکو سیستم متشکل از بازارهایی با تخفیف جهت خرید لوازم مدرسه و سفر برای کاربران می باشد و این احتمال وجود دارد که بیت جاب قابلیت های پی پال را عرضه نماید که می تواند ارزهای دیجیتال دانش آموزان را به پول نقد و هزینه هفتگی محدود سازد.

طی یکصد سال آینده، زمانی که آنها مقاله ای در خصوص “انقلاب دیجیتال” خواهند نوشت، احتمالا بلاک چین را به عنوان آخرین قطعه از این پازل که به عصر حقیقی دیجیتال برمی گردد، به یاد خواهند آورد. ما با هر پروژه جدیدی که بر پایه ایده های نسل گذشته توسعه می یابد، به دنیایی نزدیک می شویم که در آن در سرتاسر جهان کارعادلانه منجر به درآمد عادلانه خواهد شد.

 

نظر شما در مورد چیست؟ آیا بلاک چین تکمیل کننده این انقلاب صنعتی خواهد بود؟ 

 

 

 

 

منبع: cointelegraph

موجِ انقلاب تکنولوژی: چگونه بلاک چین می تواند آنچه را که اینترنت آغاز کرده به پایان برد.


سه شنبه 96 مهر 18 , ساعت 2:11 عصر
آیا روند افزایش قیمت آهسته است؟ نرخ بیت کوین با سیری ملایم به 4500 دلار دست می یابدReviewed by حامد صالحیonOct 7Rating: 5.0

بیتکوین–دلار(BTC/USD) پس از پایداری میانگین متحرک 50روزه در هفته گذشته با نرخ مطلوبتری مبادله می گردد. در حال حاضر بیتکوین/دلار با توجه به سطح پایدار معادل 4500 دلار و علیرغم اثرات متوالی اخبار نظارتی اخیر چین که باعث شده است به زیر 3000 دلار سقوط کند، در سطح مطلوبی بسر می برد.

به نظر می رسد در زمان انتشار این نشریه بیت کوین این کشور بر اساس تعهدات پیشین مبنی بر توقف عملیات تجاری داخلی، مبادله گردد.

نرخ طی روزهای پایانی هفته در تلاش برای حفظ موقعیت خود بوده است. چرا که سرمایه گذاران  اعتنایی به تصمیم کره جنوبی مبنی بر تبعیت از چین در ممنوعیت عرضه اولیه سکه(ICO) ننمودند. علاوه بر ایناتریوم(ETH) به ثبات مجدد خود دست یافته که همین امر منجر به تثبیت وضعیت در عرصه ارزهای رمزگذاری شده گردید.

در زمان انتشار این نشریه بیت کوین/دلار(BTC/USD) با نرخ 4420 دلار و بالای 2?8 درصد در آن روز معامله می شد. ارزهای رمز گذاری شده از افزایش 11?3 درصدی نرخ بصورت هفتگی است اما با این وجود ماهانه از کاهش 4?9 درصدی برخوردار هستند.

تحلیل عملکرد قیمت حاکی از آن است که مجددا به رکورد بالای خود دست خواهند یافت که همین امر منجر به بهبود عملکرد قیمت در طی پایانی هفته خواهد شد.

در هر حال حاضر سیگنال شاخص روند دال بر فقدان توانمندی بازار بوده که بردباری افراد را می طلبد. حجم ضعیف معاملات در بازار یکی دیگر از عوامل نگران کننده در این خصوص است.

 

نمودار روزانه(RSI/DMI)

بازده میانگین متحرک 100 روزه توسط یک شکست قاطع مافوق میانگین متحرک 50 روزه (همانند آنچه در ماه جولای(تیر) بوده است) همراه با یک شاخص قدرت نسبی صعودی (RSI) و شاخص جهت گیری (DMI) دنبال می شود. این مسئله دال بر محدوده افزایش قیمت تا 4692 دلار (6 سپتامبر(15 شهریور)) و احتمالا 5000 دلار (رکورد بالا) می باشد.

شاخص دی ام آی(DMI) جهت تایید عملکرد قیمت مورد استفاده قرار می گیرد و عبور خط سبز از خط قرمز دال بر صعود متقاطع می باشد.

تنها یک شکست قاطع زیر 4180 دلار (با ادغام خط سیر صعودی و میانگین متحرک 50 روزه) می تواند سیر صعودی کوتاه مدت بیت کوین را قطع نماید.

 

روند فاقد قدرت

نمودار روزانه حجم(Volume)

این حجم علیرغم شکست صعودی(bullish break) مافوق میانگین متحرک 50 روزه در سطح پایین باقی مانده است.

خط شاخص هدایتی میانگین (ADX) سیر نزولی دارد و این دال بر این مسئله است که سیر صعودی فاقد قدرت بوده است.

 

چشم انداز

گرچه چشم انداز میان مدت(medium-term) امیدوار کننده ای برای این موضوع متصور است اما کاهش قیمت جزئی تا 4200 دلار را نمی توان به دلیل حجم ضعیف و عدم قدرت که توسط خط شاخص هدایتی میانگین(ADX) نشان داده شد، غیر محتمل دانست.

 

 

 

 

تحلیل ارائه داده شده شده نظر شخصی نویسنده می باشد و به هیچ عنوان پیشنهاد یا توصیه ای برای انجام یا عدم انجام معاملات ندارد، معاملات ارز های دیجیتال همواره با ریسک همراه بوده و خواننده باید با جمع آوری اطلاعات و مدیریت ریسک نسبت به انجام معاملات ارز اقدام کند.

 

 

 

منبع: coindesk

آیا روند افزایش قیمت آهسته است؟ نرخ بیت کوین با سیری ملایم به 4500 دلار دست می یابد


سه شنبه 96 مهر 18 , ساعت 2:8 عصر

ویکیپدیا(Wikipedia) که دایرة المعارفی آنلاین با منبع باز(Open-source) است اکنون طی مشارکت با شرکت کوین بیس(Coinbase)، بیت کوین را مورد پذیرش قرار می دهد.

بنیاد ویکیمدیا(Wikimedia) که مالکیت ویکیپدیا را در اختیار دارد و آنرا اداره می کند، در بلاگ رسمی خود اعلام نموده است که در حال حاضر آماده پذیرش کمک های مالی بصورت ارز دیجیتال می باشد. این سازمان که تحت حمایت مالی انجمن های محلی قرار دارد عنوان کرد که تقاضای کمک مالی از طریق بیت کوینمنجر به بحث در خصوص سطح مدیریت خواهد شد.

این اعلامیه با توجه به برداشت پیشین این بنیاد نسبت به ایده پذیرش بیت کوین قابل توجه است. این سازمان در ماه مارچ(اسفند95)اعلام نمود که در حال بحث در خصوص کمک های مالی بیت کوین می باشد. اما جیمی ولز(Jimmy Wales)، یکی از بنیانگذاران این سازمان، بعدها اظهار داشت که ویکیمدیا در این خصوص رویکردی محتاطانه(cautious) در پیش گرفته است.

لیزا گرول(Lisa Gruwell)، مدیر مالی ویکیمدیا، در پست این وبلاگ عنوان داشت که روند مذاکرات در این خصوص از جدیت لازم برخوردار بوده اما با شفاف سازی بیشتر در مورد وضعیت قانونی ارزهای دیجیتال، ویکیمدیا قادر خواهد بود به سمت جلو پیش رود.

او در این وبلاگ نوشت:

” در حال حاضر سیزده روش مختلف پرداخت را که ما را قادر می سازد کمک های مالی را از تقریبا همه کشورهای جهان دریافت کنیم، می پذیریم. و امروز ما روش دیگری نیز بدان اضافه نموده ایم: بیت کوین”

 

این سازمان طی ایمیل های جداگانه ای که برای همه حامیان خود ارسال نموده است، عنوان داشته:

“هدف این است که برای افرادی که جهت حفظ این دایرة المعارف آنلاین کمک های مالی ارسال می کنند، گزینه های پرداخت متفاوتی بمنظور سهولت کار ارائه گردد.

 

این بنیاد همچنین اعلام نمود که حامیان ویکیپدیا با وجود بیت کوین می توانند از انعطاف پذیری بالا در گزینه های پرداخت کمک های مالی خویش بهره مند شوند.

بیش از یک روش پرداخت

به گفته این سازمان پیچیدگی های عملیاتی و قانونی و شک و تردیدها در خصوص بیت کوین دلیل امتناع پیشین این سازمان از پذیرش بیت کوین بوده است.

اما مدیریت این سازمان اذعان داشت که مشارکت با شرکت کوین بِیس بعنوان شیوه ای جهت گریز از برخی ملزومات لجستیکی از قبیل نیاز گاه به گاه به تبادل بیت کوین جهت ارزهای با پشتوانه(fiat currency) که ملازم پذیرش بیت کوین می باشد، صورت گرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت ویکیمدیا:

“ما با استفاده از کوین بیس(Coinbase) که نوعی مبادله گر بیت کوین محسوب می شود، قادر هستیم بیت کوین را بلافاصله به دلار آمریکا تبدیل نماییم و آن تنها مستلزم اندکی پیاده سازی تکنیکی در انتهای کار است. از آنجاییکه ما در حال حاضر رهنمودهایی در خصوص نحوه حسابداری بیت کوین در اختیار داریم، چگونگی مدیریت قانونی آن مطلب روشن و قابل فهمی خواهد بود.”

 

آدام وایت(Adam White)، مدیر توسعه شرکت کوین بِیس، در گفتگو با پایگاه اینترنتی کوین دسک(CoinDesk) اذعان داشت این بنیاد جهت اطمینان از حفظ کامل الزامات قانونی رویکردی محتاطانه اما ثابت و متداوم در پیش گرفته است.

او در پاسخ به نگرانی ها در این خصوص عنوان نمود:

“این رویکرد به ویکیپدیا این اطمینان را داده که به سمت جلو پیش رود و راه حلی را برگزیند.”

 

میان همه مزیت های مورد بحث این گزینه جهت کمک های مالی اندک برای پلتفرمی همانند ویکیپدیا که بر حمایت خوانندگان خود از سرتاسر جهان تکیه دارد، گزینه ای جذاب می باشد.

خصوصا که وایت در گفتگو با کوین دِسک(CoinDesk) اذعان داشت که این اقدام ویکیپدیا بزرگترین سازمانهای غیر انتفاعی را بر آن میدارد که ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار دهند.

همه کاربران با این اقدام لازم است وارد صفحه کمک های مالی ویکیپدیا شده و پرداخت از طریق بیت کوین را انتخاب کنند. کاربران مانند هر گزینه دیگری می توانند که آیا کمک های مالی آنها به دایرة المعارف تنها یکبار صورت خواهد گرفت یا مجددا نیز کمک خواهند نمود.

 

 

 

به نظر شما حرکت بنیاد های مردم نهادی مثل ویکیپدیا تا چه حد به رشد خودشان و بیتکوین و بلاک چین کمک می کند؟ نظر خودتان را با ما در میان بذارید

 

 

 

 

منبع: coindesk

ویکیپدیا هم اکنون کمک های مالی خود را به صورت بیت کوین دریافت می کند


دوشنبه 96 مهر 17 , ساعت 8:53 صبح

منابع نزدیک به شرکت مالی چند ملیتی آمریکایی، گلدمن ساکس، فاش نمودند که این شرکت در حال بررسی جهت ایجاد یک عملکرد تجاری جدید در خصوص بیت کوین می باشد.

گلدمن ساکس ممکن است وارد عرصه تجارت ارزهای رمزگذاری شده گردد.

طبق گزارش نشریه وال استریت، سرویس مدیریت مالی مستقر در منهتن، گروه گلدمن ساکس، اذعان میدارد که در حال بررسی جهت ورود به بازار بیت کوین هستند. روزنامه نگار این نشریه، پائول ویگنا(Paul Vigna)، بیان داشته براساس گفته افراد آگاه از این مسئله گلدمن ساکس به معامله با بیت کوین در بازارهای تجاری تمایل دارد. این منبع اظهار می دارد که در حال حاضر طرح گلدمن در مراحل اولیه بسر می برد اما این اولین شرکت وال استریت است که تمایل شدید خود را به حضور در عرصه تجارت بیت کوین نشان داده است.

سخنگوی گلدمن در نشریه وال استریت و همچنین در خبرگزاری سی ان بی سی(CNBC) اظهار داشته:

“ما در پاسخ به علاقه مشتری به ارزهای دیجیتال در حال بررسی بهترین شیوه ها جهت خدمت رسانی به آنها در این عرصه می باشیم.”

 

اگر نمی توانید بر آنها فائق آیید، به آنها ملحق شوید.

علاقه گلدمن ساکس به بیت کوین از زمانی آغاز شد که این شرکت تقریبا از همه مزایای تکنولوژی کاسته در حالیکه باید چندین سال پیش آنها را ارائه می نمود.

گلدمن ساکس همچنین سهامداران تکنیکی و تحلیلگران فارکس را در اختیار دارد که بازار را از نزدیک رصد کرده و طی چند گزارش مالی از بازار به سرمایه گزاران مشاوره های تجاری ارائه مینمایند. اخیرا یکی از استراتژیست های تکنیکی گلدمن بنام شیبه جعفری(Sheba Jafari) طرح هایی را ترسیم نموده و طی آن نوسانات قیمت را برای مشتریان پیش بینی کرده است. گزارشات حاکی از آن است که این شرکت به دلیل تقاضای متعدد مشتریان اقدام به پوشش دهی بازارهای بیت کوین نموده است.

گلدمن ساکس(Goldman Sachs) قصد دارد عملکرد تجاری جدیدی برای بیتکوین ایجاد نماید

شیبه جعفری، استراتژیست ارشد گلدمن، پیشبینی های اخیر شیبه جعفری در خصوص نرخ بیت کوین

 

بازگشت ارزهای رمزگذاری شده تمام آن چیزی است که باید انجام داد.

طبق گزارش ویگنا(Vigna’s) درآمد گلدمن اخیرا به دلیل عملکرد تجاری ضعیف در بازارهای فارکس کاهش یافته است. سایر رسانه های خبری در سال جاری اعلام نمودند که در تابستان گذشته گلدمن عنوان تجارت طلایی خود را از دست داده چرا که در مقایسه با سال پیش با کاهش 40 درصدی درآمد خود روبرو بوده است. بسیاری از حامیان ارزهای رمزگذاری شده بر این باورند که گلدمن نمی تواند از پولی که قادر است در بازارهای تجاری ارزهای رمزگذاری شده بدست آورد، چشم پوشی کند.

باهارات رائو(Bharath Rao)، مدیر عامل شرکت لیورج(Leverj)، اظهار داشته که بازگشت ارزهای رمزگذاری شده تمام آن چیزی است که باید انجام داد و ما مشتاق دیدن موسسات بنیادینی هستیم که وارد این عرصه می شوند. تبادلات غیرمتمرکز جهت مشتقات ارزهای رمزگذاری شده آغاز شده است.

گلدمن میان شرکتهای وال استریت اولین شرکتی بود که به پتانسیل بیت کوین و بلاک چین پی برد. درک کرایپتو به عنوان بخش قابل توجهی از آینده مالی یک چیز است و عمل به آن چیز دیگری است.

یک موسسه بزرگ مالی بطور مستقیم وارد بازار نمی شود مگر اینکه آمادگی های لازم را کسب کرده و از لحاظ حقوقی و قانونی و تکنیکی بررسی های لازم را انجام داده باشد.

 

برخی حامیان بیت کوین از ملحق شدن گلدمن به عرصه بیت کوین مسرورند و برخی دیگر بر این باورند که این شرکت در تلاش خواهد بود که بازار را فریب دهد.

برخی افراد حامی بیت کوین از این موضوع که گلدمن احتمالا تجارتی را در رسانه ها و فروم های اجتماعی ایجاد خواهد کرد، مسرور بوده و برخی دیگر از این اخبار چندان خشنود نیستند.

فردی در این خصوص عنوان داشته که:

فوق العاده است، ماهی خون آشام بزرگ قورباغه هایش را به این بازار خواهد رساند و آنها را به جهنم واصل خواهد کرد. همانطور که در سایر بازارها نیز این کار را انجام داده است. مراقب باشید من همچون یک چرخ دنده کار می کنم.

 

سایر دلالان بر این باورند که گلدمن مشابه آنچه شرکت مورگان سکیوریتیز(JP Morgan Securities Ltd) انجام داده در حال سرمایه گذاری بر روی بیت کوین است و سعی دارد خرید و تبادل بر اساس بیت کوین را به مشتریان خود القا نماید.

 

شما درباره گلدمن ساکس و سیستم تجاری بیت کوین چه فکر میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

 

منبع: news.bitcoin

گلدمن ساکس(Goldman Sachs) قصد دارد عملکرد تجاری جدیدی برای بیتکوین ایجاد نماید


دوشنبه 96 مهر 17 , ساعت 8:51 صبح

نرخ بیت کوین همچنان در بازار سهام در حال افزایش است و پس از سقوط ناگهانی به زیر 3000 دلار به دلیل وجود کمپین نظارتی چین علیه ارزهای رمز گذاری شده اکنون بر آن است به سطح 4500 دلار دست یابد. در زمان انتشار این خبر بیت کوین به نرخ 4291 دلار معامله می شد و با کاهش 3?91 درصد در آن روز مواجه بود.

براساس تحلیلی از عملکرد نرخ، احتمال اینکه بیت کوین مجددا به رکورد بالای خود پس از صعود نرخ در آخر هفته دست یابد وجود دارد.

چرا قیمت بیت کوین خیلی آهسته به سمت 5000 دلار بالا میرود؟

این تحلیل حاکی از افزایش 11?3 درصدی نرخ بصورت هفتگی است اما با این وجود ماهانه از کاهش 4?9 درصدی برخوردار است. با این حال شاخص های روند دال بر فقدان توانمندی بازار است که قطعا بردباری سرمایه گذاران را می طلبد. حجم ضعیف بازار یکی دیگر از عوامل ناخوشایند و نگران کننده می باشد.

چین و کره جنوبی علیه ارزهای مجازی اقدام می کنند.

اخیرا کاهش شدید نرخ بیت کوین به دلیل اقدامات دولت چین جهت تحریم عرضه اولیه سکه (ICO) در این کشور می باشد. این دولت بر این مدعاست که مکانیزم های نوین جمع آوری از قبیل عرضه اولیه سکه (ICO) طبق قوانین داخلی این کشور غیر قانونی محسوب می شوند.

کمیسیون خدمات امور مالی کشور (FCC) در کره جنوبی بدون در نظر گرفتن اصطلاحات تکنیکی دستور ممنوعیت همه اشکال ICOها  و همچنین معامله ارزهای دیجیتال را صادر نموده است. این کمیسیون همچنین برنامه دارد دست به اقدامات دیگری از جمله بازرسی سایت ها از اواخر سپتامبر(مهر) و بررسی حسابهای ارزی دیجیتال کاربران داده ها از اوایل دسامبر(آذر) بزند که انتظار می رود این اقدامات بر روی عملکرد شرکتهای ارزهای رمزگذاری شده تاثیر گذارد.

آیا بیت کوین به نرخ سابق خود باز می گردد؟

افزایش نرخ بیت کوین همراه با شاخص قدرت وابسته (RSI) و شاخص جهت گیری (DMI) حاکی از آن است که ارزهای رمزگذاری شده اصلی قادرند مجددا به نرخ 4692 دلار (6 سپتامبر – 15 شهریور) بازگردند و احتمالا به نرخ 5000 دلار نیز دست می یابند. گرچه در حال حاضر چنین رخدادی روی نداده و در هفته های آتی می توان شاهد آن بود.

 

 

 

 

منبع: cointelegraph

 

تحلیل ارائه داده شده شده نظر شخصی نویسنده می باشد و به هیچ عنوان پیشنهاد یا توصیه ای برای انجام یا عدم انجام معاملات ندارد، معاملات ارز های دیجیتال همواره با ریسک همراه بوده و خواننده باید با جمع آوری اطلاعات و مدیریت ریسک نسبت به انجام معاملات ارز اقدام کند.

چرا قیمت بیت کوین خیلی آهسته به سمت 5000 دلار بالا میرود؟


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ