سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 مهر 17 , ساعت 8:51 صبح

نرخ بیت کوین همچنان در بازار سهام در حال افزایش است و پس از سقوط ناگهانی به زیر 3000 دلار به دلیل وجود کمپین نظارتی چین علیه ارزهای رمز گذاری شده اکنون بر آن است به سطح 4500 دلار دست یابد. در زمان انتشار این خبر بیت کوین به نرخ 4291 دلار معامله می شد و با کاهش 3?91 درصد در آن روز مواجه بود.

براساس تحلیلی از عملکرد نرخ، احتمال اینکه بیت کوین مجددا به رکورد بالای خود پس از صعود نرخ در آخر هفته دست یابد وجود دارد.

چرا قیمت بیت کوین خیلی آهسته به سمت 5000 دلار بالا میرود؟

این تحلیل حاکی از افزایش 11?3 درصدی نرخ بصورت هفتگی است اما با این وجود ماهانه از کاهش 4?9 درصدی برخوردار است. با این حال شاخص های روند دال بر فقدان توانمندی بازار است که قطعا بردباری سرمایه گذاران را می طلبد. حجم ضعیف بازار یکی دیگر از عوامل ناخوشایند و نگران کننده می باشد.

چین و کره جنوبی علیه ارزهای مجازی اقدام می کنند.

اخیرا کاهش شدید نرخ بیت کوین به دلیل اقدامات دولت چین جهت تحریم عرضه اولیه سکه (ICO) در این کشور می باشد. این دولت بر این مدعاست که مکانیزم های نوین جمع آوری از قبیل عرضه اولیه سکه (ICO) طبق قوانین داخلی این کشور غیر قانونی محسوب می شوند.

کمیسیون خدمات امور مالی کشور (FCC) در کره جنوبی بدون در نظر گرفتن اصطلاحات تکنیکی دستور ممنوعیت همه اشکال ICOها  و همچنین معامله ارزهای دیجیتال را صادر نموده است. این کمیسیون همچنین برنامه دارد دست به اقدامات دیگری از جمله بازرسی سایت ها از اواخر سپتامبر(مهر) و بررسی حسابهای ارزی دیجیتال کاربران داده ها از اوایل دسامبر(آذر) بزند که انتظار می رود این اقدامات بر روی عملکرد شرکتهای ارزهای رمزگذاری شده تاثیر گذارد.

آیا بیت کوین به نرخ سابق خود باز می گردد؟

افزایش نرخ بیت کوین همراه با شاخص قدرت وابسته (RSI) و شاخص جهت گیری (DMI) حاکی از آن است که ارزهای رمزگذاری شده اصلی قادرند مجددا به نرخ 4692 دلار (6 سپتامبر – 15 شهریور) بازگردند و احتمالا به نرخ 5000 دلار نیز دست می یابند. گرچه در حال حاضر چنین رخدادی روی نداده و در هفته های آتی می توان شاهد آن بود.

 

 

 

 

منبع: cointelegraph

 

تحلیل ارائه داده شده شده نظر شخصی نویسنده می باشد و به هیچ عنوان پیشنهاد یا توصیه ای برای انجام یا عدم انجام معاملات ندارد، معاملات ارز های دیجیتال همواره با ریسک همراه بوده و خواننده باید با جمع آوری اطلاعات و مدیریت ریسک نسبت به انجام معاملات ارز اقدام کند.

چرا قیمت بیت کوین خیلی آهسته به سمت 5000 دلار بالا میرود؟


دوشنبه 96 مهر 17 , ساعت 8:48 صبح

کوینکس در خصوص مبادلات نسبتا جدید ارزهای رمزگذاری شده هند فهرستی از نقدینگی بیت کوین بر پایه روپیه هندوستان(INR) را اعلام نمود.

کوینکس بابِ معرفی یک پلتفرم تجاری آلت کوین در هندوستان را باز نموده است.

مبادلات چند ارزی(Multi Currency) هند نقدینگی بیت کوین را طی دو هفته ثبت خواهد نمود

کوین ایکس اولین صرافی آلتکوین را معرفی کرد

کوینکس اولین مبادله آلت کوین هندوستان را صورت می دهد.

نوع جدیدی از مبادله ارزهای رمزگذاری شده که کوینکس(Koinex) نامیده می شود از محبوبیت خاصی برخوردار شده چرا که تنهاپلتفرم تجاری هندوستان است که دارایی های دیجیتال جایگزین بیت کوین و روپیه را فهرست می کند.

در حال حاضر این مبادله این امکان را بوجود آورده که ارزهای بیت کوین (BTC)، ریپل (XRP)، لایتکوین (LTC) و اتریوم (ETH) در کنار روپیه(rupee) بفروش رسیده و آن را به اولین پلتفرم تجاری آلت کوین هندوستان تبدیل ساخته است.

راهول راج(Rahul Raj) در هفته گذشته طی مصاحبه ای اعلام نمود در آینده ارزهای دیجیتالی بیشتری طی چندین طرح  مبادلاتی فهرست خواهند شد.

راهول راج اظهار داشت:

” ما در حال برنامه ریزی جهت وارد نمودن سکه های بیشتر به بازار هستیم تا ارزش بازار را افزایش داده و همچنین قصد داریم سکه ها را مجهز به سیستم امنیتی مدرن نموده تا تجار قادر باشند با امنیت بیشتری به تجارت بپردازند. بدینگونه قطعا در چند سال آینده با افزایش ارزش بازار روبرو

خواهیم بود.”

مبادلات چند ارزی(Multi Currency) هند نقدینگی بیت کوین را طی دو هفته ثبت خواهد نمود

کوینکس فهرست ارزهای معادل با نقدینگی بیت کوین را در ماه اکتبر(مهر) اعلام خواهد نمود.

در حال حاضر کوینکس برابری ارزش نقدینگی بیت کوین و روپیه (BCH/INR) را طی کمتر از دو هفته اعلام نموده است.

مرکز مبادلات ارزی هندوستان اظهار داشته:

“ما بسیار مسروریم که اعلام کنیم بیت کوین و روپیه در معاملات تجاری از ارزش برابری برخودار هستند. این برابری تا چهارشنبه 11 اکتبر(19 مهر) در

کوینکس به قوت خویش باقی خواهد ماند.”

 

کوینکس اذعان داشته که خشنود است می تواند بیت کوین را در مبادلات عرضه کند و همه مشتریان پس از 11 اکتبر می توانند بیت کوین را به حسابهای خود اضافه کنند.

چنانچه شما تاجر ارزهای رمزگذاری شده هستید که معاملات خود را با بیت کوین انجام می دهید و در حال حاضر اقدام به نگهداری بیت کوین به عنوان نقدینگی خود می کنید، کوینکس فرصت هیجان انگیزی جهت آغاز معاملات با بیت کوین بصورت غیر نقدی در اختیار شما قرار خواهد داد.
” بعلاوه این پلت فرم تجاری از حامیان بیت کوین دعوت بعمل می آورد به خرید و فروش یا نگهداری این ارز رمزگذاری شده بپردازند.

زمان حقیقی سپرده گذاری براساس روپیه(INR) و اضافه نمودن سایر ارزهای رمزگذاری شده

مبادلات چند ارزی(Multi Currency) هند نقدینگی بیت کوین را طی دو هفته ثبت خواهد نمود

 

این پلتفرم تجاری علاوه بر اینکه تنها مبادله ای است که شمار بسیاری از سایر دارایی های دیجیتالی و معادل های بیت کوین را ارائه می نماید، همچنین کاربران روپیه را قادر می سازد به زمان واقعی سپرده گذاری دست یابند. به علاوه راج اظهار داشته که در حال تلاش برای راه اندازی شماری از سیستم های دارایی های دیجیتال هستند و بر این باورند که این سیستم ها در اکوسیستم ارزهای رمزگذاری شده به محبوبیت دست خواهد یافت.

راج طی مصاحبه ای در خصوص بلاک چین اعلام داشته:

“ما قصد داریم تعداد بیشماری سکه که سرمایه کامل را پوشش می دهد وارد بازار ارزهای رمزگذاری شده هندوستان کنیم. همچنین در حال کار بر روی چهار تا پنج نوع سکه هستیم و در حال حاضر دو نوع آن ایجاد شده و بزودی وارد بازار می شوند.

 

نظر شما درباره این صرافی هندی چیست؟ نظر خودتان را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: news.bitcoin.com

مبادلات چند ارزی(Multi-Currency) هند نقدینگی بیت کوین را طی دو هفته ثبت خواهد نمود


دوشنبه 96 مهر 17 , ساعت 8:46 صبح
کشور سوئد بعنوان پیشروترین کشور غیر پولی اسکاندیناوی از طریق بیتکوین شناخته شدReviewed by حامد صالحیonOct 5Rating: 5.0

سوئد در میان برنامه هایش قصد دارد که با سرعت هرچه تمام تر به اولین جامعه غیرنقدی تبدیل شود.

با وجود اینکه این نشانه خوبی برای ارزهای دیجیتالی است و در مرز پیشرفتهای جدید است اما مشکلاتی نظیر نگرانیهای امنیتی در حالیکه تمامی داد و ستد ها تحت نظارت میباشند به وجود می آید. با این وجود این کشور هنوز بیتکوین را بعنوان یک پاسخ و منبع نامحدود برای نیازهای جامعه به دلیل شباهتش به سیستم نقدی سنتی است ارائه کرده است.

سود بالقوه در پول غیر نقد

همانطور که در بسیاری از نهادهای مالی سوئد دیده می شود شرکتها در استفاده از پول نقد سودی نمی برند و از آنجا که پول نقد فاقد اطلاعات شخصی است باید بطور فیزیکی مدیریت شود. با وجود این مشکل بدیهی است که امورمالی به داد و ستدهای غیر نقدی روی آورد و کشور سوئد پیشرو این جریان است.

بر اساس  گزارشها از هر 1600 بانک 900 بانک فاقد خزانه پول نقد هستند و مدتهاست که از سرمایه های نقدی استفاده نمی کنند و تعداد خودپردازها روز به روز درحال کاهش است و گردش پول کرون سوئدی(Swedish krona) از 106 میلیارد در سال 2009(1388) به 60 میلیارد در سال 2016(1395) افت پیدا کرده که این مسئله باعث می شود که بانکهای مرکزی نظیر ریکسبنک(Riksbank) به فکر معرفی یک فرم دیجیتالی از پولهای نقدی بیافتد.

نگرانیهای امنیتی

طبق گزارشات اخیر ویزا(Visa)، استفاده از کارتهای خودپرداز متداولترین شکل پرداخت در سوئد است. سوئدیها سه برابر دیگر اروپاییها از این کارتها استفاده میکنند.

سویش(Swish)، محبوبترین اپلیکیشن موبایلی در این کشور است. شما میتوانید با وارد کردن شماره تلفن خود از طریق گوشی هوشمند شخصیتان عملیات انتقال پول از یک حساب به حساب دیگر را بدون درنگ انجام دهید.

توسعه دهندگان سویش شامل نوردیا(Nordea)، هندِلزبانکِن(Handelsbanken)، بانک خصوصی اسکاندیناوی(SEB)، بانک دنسکِ(Danske Bank) و بانک سوئد (Swedbank) هستند.

کشور سوئد بعنوان پیشروترین کشور غیر پولی اسکاندیناوی از طریق بیتکوین شناخته شد

اتخاذ تدریجی جامعه غیر نقدی

دستیار آموزشی سوئدی، لویس هنریکسون(Louise Henriksson) می گوید:

من از پول نقد برای هیچ کاری استفاده نمی کنم. دیگر احتیاجی به آن نیست. فروشگاه ها و مغازه ها پول نقد نمی خواهند و حتی خیلی از بانک ها دیگر پول نقد ندارند. حتی برای خرید یک آبنبات یا کاغذ می توانی از کارت خودپرداز یا موبایل استفاده کنی

 

بیجورن اولویس(Bjorn Ulvaeus) از موزه آبا(Abba Museum) مدتیست که با خود پول نقد حمل نمی کند و امنیت بالا در جامعه را دلیل استفاده نکردن از پول نقد می داند و می گوید:

ما نمی خواهیم با گرفتن پول نقد از زمان عقب بیفتیم. درگذشته از جابجایی پول نقد همراه خود احساس نا امنی می کردیم. همیشه با خودم فکر می کردم چه می شد اگر کشور ما از سیستم غیر نقدی استفاده میکرد و سارقان نمی توانستند پولهایی ک می دزدند را خرج کنند.

 

ضررِ رفتن به سوی جامعه غیر نقدی این است که ممکن است کسانی که حسابهای بانکی و تلفن همراه نداشته باشند به حاشیه رانده شوند.

لازم نیست گیرندگان و استفاده کنندگان بیتکوین حسابهای بانکی داشته باشند و این مسئله به ترقی آن منطقه کمک می کند. همچنین اجازه می دهد که استفاده کنندگان  این سیستم اگر کاملا ناشناس نباشند بتوانند پول خود را خرج کنند که شبیه به استفاده از پول نقد ناشناس است.

سوئد به دنبال دیگر کشورهای اسکاندیناوی همچون نروژ و دانمارک از خیلی وقت پیش به پول نقد نه گفتند.

طبق گزارشات اخیر، اتاق بازرگانی دانمارک پیشنهاد کرده تا بیشترین تعداد خرده فروشها  از سیستم غیر نقدی استفاده کنند بجز برای خدمات ضروری مانند بیمارستانها و ادارات و پست و مانند اینها برای تضمین اینکه تمامی داد و ستدها بطور الکترونیکی انجام شود و هدف اساسی آن ممنوع کردن پول نقد است.

در واقع دولت دانمارک یک مهلت تا سال 2030(1408) برای کنار گذاشتن کامل سیستم پولی سنتی طراحی کرده است

همان گونه که پیداست کشورهای اسکاندیناوی بر روی پیاده کردن سیستم جدید دیجیتالی هدف گذاری کرده و برای دنبال کردنش پافشاری می کنند. همچنین سوئد راههای دیگری برای استفاده از بلاک چین را برای خدمات عمومی همچون فهرست سندهای املاک و اراضی را در دست بررسی دارد.

 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ این تصمیم سوئد چه تاثیری در آینده ارز های دیجیتال و بلاک چین خواهد داشت؟ نظر خودتان را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: cointelegraph.com

کشور سوئد بعنوان پیشروترین کشور غیر پولی اسکاندیناوی از طریق بیتکوین شناخته شد


شنبه 96 مهر 15 , ساعت 5:37 عصر

دفتر نمایندگی خدمات مالی ژاپن جمعه گذشته اعلام کرد که 11 نوع مختلف ارز رمز گذاری شده را امضا نموده است.

امضای این اوراق ژاپن را در مسیری قرار داده که زین پس می توان آن را به عنوان مرکز هر آنچه بهبیتکوین مربوط است تلقی نمود به خصوص که چین با ممنوع نمودن تبادلات بازار ارز های دیجیتال خود را فلج نموده است و ژاپن اکنون اصلی ترین حامی ارزهای رمزگذاری شده در آسیا است.

اظهار نظر مدیر عامل صرافی بیت فلایر در خصوص گرایش ژاپن به بیت کوین

ژاپن با امضای 11 نوع اوراق بهادار رمز گذاری شده به یکی از حامیان اصلی بازارهای بیت کوین آسیا تبدیل شد

صرافی بیت فلایر(BitFlyer) یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در دفتر نمایندگی خدمات مالی ژاپن است که بر این امر صحه گذاشته است و این خبر حائز اهمیتی برای حجم معاملات و تصویب بیت کوین در این کشور محسوب می شود.

مدیر عامل صرافی بیت فلایر، یوزو کانو(Yuzo Kano)، طی مصاحبه ای مطبوعاتی در این خصوص به توضیح مطالبی پرداخته است:

ژاپن با درخواست معاملات بیت کوین و همچنین خدمات ارزی حقیقی به خبر سازترین کشور در این خصوص تبدیل شده است و تصویب نمایندگی خدمات مالی ژاپن مبنی بر اینکه بیت فلایر به عنوان یک صرافی ارزی حقیقی ثبت شده عمل نماید و آزادی عمل نمایندگی و تفکر رو به جلو در این فضای بلاک چین نمی توانست در زمانی بهتر از این روی دهد.

 

بیت فلایر در مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت شرکت ها به استفاده از 800,000 کاربر توانمند خود جهت رشد اکوسیستم بیت کوین در ژاپن و سرتاسر جهان ادامه خواهند داد.

سایر اخبار خارج از ژاپن در خصوص بیت کوین

بطور کلی می توان ژاپن را پیشگام در پذیرش هر چه بیشتر بیت کوین و ارزهای رمز گذاری شده دانست

آنها در ماه آوریل(فروردین) بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی ملی مورد پذیرش قرار داده و از آن پس بسیاری از شرکت ها آغاز به پذیرش این ارز دیجیتال نمودند و حتی یکی از بزرگترین آژانس های مسافرتی ژاپن شروع به دریافت این ارز از بیت فلایر نموده و شرکت اچ آی اس(HIS) نیز در ماه سپتامبر(مهر) آنرا مورد پذیرش قرار داده است. کوین هلمز(Kevin Helms) هفته گذشته با پوشش این خبر اظهار داشته:

شرکت اچ آی اس در 23 سپتامبر(1 مهر) آغاز به پذیرش پرداختهای بیت کوین از این طریق خواهد نمود. این خبر در روز سه شنبه توسط هر دوشرکت اعلام شده است. مبلغ معاملات جهت خرید به دو میلیون ین ژاپن محدود خواهد بود.

 

در این خصوص اخبار فراوانی وجود دارد. طبق انتشار مطبوعاتی بیت فلایر ، کنسرسیومی متشکل از 120 بانک ژاپنی اقدام به بررسی روش های مختلف جهت ارتقا زیرساخت های بانکی خویش برای کاربرد تکنولوژی بلاک چین نموده اند. براساس اظهارات منابع مختلف در این زیر ساخت جدید از ارزهای رمزگذاری شده جِی–کوین(J-coin) استفاده خواهد شد.

موسسه فناوری ماساچوست در خصوص جی–کوین اینگونه اظهار داشته: “هدف جی–کوین این است که در کنار ین ژاپن قرار گیرد و با نرخ یک به یک مبادله شود و به عنوان یک سرویس رایگان ارائه گردد. در مقابل، بانک هایی که طبق جی – کوین عمل می کنند، اطلاعات دقیق تری از نحوه استفاده افراد از آن دریافت خواهند داشت (در واقع بدینگونه اطلاع و پیگیری از نحوه عملکرد افراد در این خصوص آسانتر خواهد بود).

ژاپن با امضای 11 نوع اوراق بهادار رمز گذاری شده به یکی از حامیان اصلی بازارهای بیت کوین آسیا تبدیل شد

ژاپن و آینده بیت کوین

ژاپن با امضای 11 نوع اوراق بهادار رمز گذاری شده به یکی از حامیان اصلی بازارهای بیت کوین آسیا تبدیل شد

خبرهای مذکور حاکی از آن است که ژاپن بدان مرحله دست یافته که به بزرگترین بازیکن آسیایی در بازار ارزهای رمزگذاری شده تبدیل گشته است. این اتفاق پس از آن روی داد که چین حجم وسیعی از معاملات خود را در نتیجه عرضه اولیه سکه(ICO) و ارز از دست داد. این مسئله باعث حرکت رو به جلو ژاپن به عنوان پیشگام آسیایی در اکوسیستم بیت کوین شد.

رویترز طی خبری به رشد ژاپن و ارتباط آن با افزایش قیمت بیت کوین اشاره داشته:

“معاملاتی که امسال با بیت کوین و سایر ارزهای رمزگذاری شده میان سرمایه گذاران ژاپنی صورت گرفته باعث به رسمیت شناختن آن از لحاظ قانونی و افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و اتریوم شده است.


نظر شما در این مورد چیست؟ راجع به تایید مبادلات ارز های رمزنگاری شده چه فکر میکنید؟ آیا ژاپن دوست ترین کشور برای بازار بیت کوین خواهد ماند؟ این خبر چقدر بزرگ است؟ نظرات خودتون رو با ما در میان بذارید

 

 

منبع: news.bitcoin.com

 

ژاپن با امضای 11 نوع اوراق بهادار رمز گذاری شده به یکی از حامیان اصلی بازارهای بیت کوین آسیا تبدیل شد


شنبه 96 مهر 15 , ساعت 5:33 عصر

صعود نرخ بیت کوین معادل ارز دلار آمریکا (BTC/USD) در آخر هفته ممکن است منجر به ایست ناگهانی در نرخ 4470 دلاری روز دوشنبه گردد. اما این افزایش نرخ باعث می شود بازار از دست شرکتهای ضعیف خارج شود.

نزول نرخ به 4255 دلار در روز گذشته حاکی از آن است که سرمایه گذارانی که فاقد منابع مالی جهت حفظ موقعیت خود هستند، از تغییرات جزئی نرخ وحشت زده خواهند شد. این وضعیت پر مخاطره سبب می گردد عدم اطمینان میان شمار بسیاری از سایر سهامداران رواج یابد هر چند این نتیجه بعید بنظر می رسد.

علاوه بر این چشم انداز کلی دال بر سوددهی می باشد و با توجه به اینکه هیچ نشانه ای از استرس در نمودارها و شاخصه های تکنیکی مشاهده نشده است ارزهای رمز گذاری شده در خارج از چین و کره جنوبی سیر نزولی خود را طی خواهند کرد.

تحلیل عملکرد امروز قیمت دال بر این مسئله است که دارایی های دیجیتال با در نظر گرفتن  موانع  50 روزه ای(MA) که بر سر راه سیر آن قرار داشته در حال حاضر آماده است سیر صعودی خود را تا آخر هفته طی کند.

ارز دیجیتال که در زمان انتشار این خبر به نرخ 4290 دلار معامله می شد، طی 24 ساعت گذشته 2?85 درصد کاهش داشته است.

نرخ بیت کوین بصورت هفتگی 11?54 درصد افزایش یافته در حالیکه ماهانه با کاهش 7 درصدی مواجه است.

نمودار چهار ساعتی

تقاطع طلایی: نمودارهای بیت کوین دال بر آماده سازی جهت شوک قیمت هستند

تقاطع طلایی(golden crossover) / تقاطع صعودی(bullish crossover)

50 میانگین متحرک ساده(SMA) تعداد 200 میانگین متحرک ساده(SMA) را از سمت پایین قطع می کنند و اعتبار سیر نزولی میانگین 100 روزه که توسط میانگین 50 روزه دنبال می شود، افزایش می دهد. (تکرار نمودار ماه جولای(تیر).

چشم انداز

به نظر میرسد نرخ بیت کوین با سوددهی همراه باشد. افت قیمت بالای 4470 دلار به 4700 دلار رسیده است. میانگین متحرک ده روزه سیری صعودی دارد. از این رو هر گونه بازده احتمالا با پیشنهادات جدیدی روبرو خواهد بود.

با توجه به احتمال سیر نزولی تنها دو روز متوالی نزدیک به میانگین ده روزه(MA) قادر است سیر صعودی بیت کوین را قطع کند.

 

 

تحلیل ارائه داده شده شده نظر شخصی نویسنده می باشد و به هیچ عنوان پیشنهاد یا توصیه ای برای انجام یا عدم انجام معاملات ندارد، معاملات ارز های دیجیتال همواره با ریسک همراه بوده و خواننده باید با جمع آوری اطلاعات و مدیریت ریسک نسبت به انجام معاملات ارز اقدام کند.

 

 

منبع: coindesk

تقاطع طلایی: نمودارهای بیت کوین دال بر آماده سازی جهت شوک قیمت هستند


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ