سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] مرگ نزدیک است و همصحبتى دنیا اندک . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:9 صبح

استرالیا بطور فزاینده از طریق ارسال SmS هدف نوعی کلاهبرداری ماینینگ بیت کوین قرار گرفته است. کلاهبرداران کاربران را با بیت کوین های ساختگی رایگان که ظاهرا می توانند در دو لینک فشرده قرار گیرند، فریب می دهند. چنانچه این لینک ها مورد بازدید قرار گیرند، روبات USR  قدرت پردازش کاربر را برای استخراج ارزهای رمزگذاری شده به شیوه ای کلاهبردارانه استفاده می کند.

هزاران استرالیایی با وعده عرضه بیت کوین رایگان و از طریق SMS هدف این کلاهبرداری قرار گرفته اند و قربانیان آینده آن محسوب می گردند.

بدافزارهای استخراج ارزهای رمزگذاری شده از طریق SMS استرالیا را هدف قرار داده اند

نیک ساودیس(Nick Savvides)، مدیر ارشد شرکت سِمَنتِک(Symantec)، در گفتگو با رسانه استرالیایی ناین(Nine)  اظهار داشت این کلاهبرداری را همچون نوعی “فروش دروغی(hard sell) و افزایش و کاهش کاذب و اغواگرانه(pump and dump type spam)” توصیف کرد.

آقای ساودیس همچنین اذعان داشت این دو لینک حاوی SmSهایی هستند که کاربران را به سایتی هدایت می کنند که طی آن بطور مداوم از شما درخواست می شود جهت دریافت خدمات آنها ثبت نام کنید.

بدافزارهای استخراج ارزهای رمزگذاری شده از طریق SMS استرالیا را هدف قرار داده اند

SMS ارسالی به یک گوشی IOS

آنچه کلاهبرداران در تلاشند انجام دهند این است که شما را فریب دهند تا قدرت CPU خود را تسلیم آنها کنید و ناخواسته برای آنها بیت کوین ماین کنید. آنها طی این فرایند می خواهند شما اطلاعات شخصی تان را وارد کنید تا بتوانند بدین طریق بیش از پیش شما را فریب دهند و در طی این مدت زمان عملیات ماینینگ را انجام دهند.”

آقای ساودیس می گوید که:

افراد زمانیکه لینک هایی از طریق SmS برای آنها ارسال می شود نسبت به هنگامیکه در اینترنت به جستجو می پردازند کمتر احتیاط می کنند و به همین دلیل اقدامات کلاهبردارانه از طریق SmS اخیرا رو به افزایش می باشد.

بدافزارهای استخراج ارزهای رمزگذاری شده از طریق SMS استرالیا را هدف قرار داده اند

SMS ارسالی به یک گوشی اندروید

ساودیس بدینگونه به شرح موضوع می پردازد:

” هنگامیکه شما یک SmS دریافت می نمایید، به صورت ذهنی به به این پیام و سیستمتان اعتماد می کنید چرا که این انتظار را ندارید که مهاجمان از طریق SmS لینک های حاوی بدافزار یا کلاهبردارانه برای شما ارسال کنند و افراد نسبت به ظن به ایمیل های حاوی پیام های خاص(مثل شما برنده شدید یا تخفیف ویژه استثنائی)  شرطی شده اند و نسبت به خطرات دیگر واکنش مناسبی ندارند.

آقای ساودیس همچنین اظهار داشت

“امروزه ما از شماره های تصادفی SmS هایی دریافت می کنیم. حتی به گونه ای شده که چنانچه یک تاکسی از جلوی من رد شود، من یک اخطار از یک شماره تصادفی دریافت خواهم کرد(یک مثال را مطرح کردند، نمونه داخلی این موضوع ایرانسل و پیام هایش می باشد).”

به گفته آقای ساودیس بسیاری از استرالیایی ها قادر به اعمال اقدامات امنیتی اولیه در خصوص تلفن های همراهشان نیستند. او با بیان این مطلب افزود:

تنها تعداد اندکی از مردم اپلیکشن های مسدود کننده یا حفاظتی را جهت محافظت از تلفن های همراه خود دانلود می کنند. این مشکل در سالهای آینده عواقب وخیم تری در پی خواهد داشت چرا که … ما به دستگاه های خود اعتماد داریم.

بدافزارهای استخراج ارزهای رمزگذاری شده از طریق SMS استرالیا را هدف قرار داده اند

به گزارش رویترز مقامات مالزی در حال بررسی یکی از بزرگترین افشاگری ها در خصوص اطلاعات مشتریان در آسیا هستند.

به نقل از سایر اخبار، اطلاعات شخصی 46 میلیون تلفن همراه مالزیایی تنها برای یک بیت کوین بصورت آنلاین در دسترس صرافی ها قرار گرفته است. تخمین زده شده که این افشاگری تقریبا کل جمعیت مالزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

صالح کریوک(Salleh Keruak)، وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی مالزی، در این خصوص اظهار داشت:

“ما چند منبع بالقوه نشت اطلاعات را شناسایی کرده ایم و باید بتوانیم بزودی جستجو و  تفحص خود را به پایان برسانیم.”

 

 

نظر شما در اینباره چیست؟ به نظر شما همانطور که فناوری بلاکچین و ارزهای رمزگذاری شده انقلابی در دنیا ایجاد خواهند کرد همانگونه در زمینه کلاه برداری و اخاذی هم انقلابی در دنیا شکل خواهد گرفت؟ چه موارد امنیتی در آینده الزام به رعایت دارند که امروز نیازی به آن حس نمی شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: news.bitcoin

بدافزارهای استخراج ارزهای رمزگذاری شده از طریق SMS استرالیا را هدف قرار داده اند


پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:7 صبح

آزمایشگاه  امنیت سایبری روسی (Kaspersky Labs) به دارندگان ارزهای رمزگذاری شده هشدار داده است که کوین هایشان حتی در کیف پول های خصوصی شان از امنیت برخوردار نیست.
یک تروجان جدید به نام کریپتو شافلر(CryptoShuffler) کوین های کاربران را درست از زیر بینی شان با عوض کردن آدرس های کیف پول در کلیپ بورد کاربر وقتی آنها جهت انتقال مبلغ مورد نظر کپی و پِیست(copy and paste) می کنند، به سرقت می برد.

هیچ کیف پولی در امان نیست چرا که این تروجان از عملکرد کلیپ بورد کامپیوترها استفاده می کند.

چگونه از خودمان در مقابل تروجان کریپتو شافل (CryptoShuffle) محافظت کنیم؟

این تروجان در حال حاضر تنها طی مدت کوتاهی باعث آسیب فراوان شده است. گرچه محققان سایبری بر این باورند که این تروجان مدت یکسال یا بیشتر است که در حال کار کردن می باشد.

“… مجرمان سایبری موفق شده اند تاکنون تعداد 23 بیت کوین را که معادل 140،000 دلار(580 میلیون تومان) می باشد را به سرقت ببرند (از اواخر مهر ماه)
علاوه بر این هزاران دلار از سایر ارزهای رمزگذاری شده همچون لایتکوین، دش،مونرو، اتریوم، زی کش و داج کوین اندوخته شده است.”

چگونه از خودمان در مقابل تروجان کریپتو شافل (CryptoShuffle) محافظت کنیم؟

خودتان را محافظت کنید

اصولی ترین راه محافظت از خودتان این است که آدرس هایی که پس از کپی نمودن وارد کرده اید، به دقت مورد بررسی قرار دهید. بررسی دقیق آدرسهای کیف پول طی هر تراکنش می تواند سرمایه شما را ایمن نگهدارد.(پیشنهاد میشود 5 حرف اول و 5 حرف آخر آدرس کیف پولتان را هر بار قبل از ارسال و بعد از کپی پِیست چک کنید)
توسعه دهندگان این تروجان از این مسئله آگاهند که این فرایند معمولی شامل کپی و پیست و ارسال بدون اینکه آدرس ها به دقت بررسی شود انجام می شود و به همین دلیل کسپرسکای به کاربران هشدار داده است که اقدامات احتیاطی را بعمل آورند.
علاوه بر این به کاربران توصیه می شود بمنظور شناسایی و حذف برنامه های مخرب از یک آنتی ویروس و یک سیستم ضد تروجان استفاده کنند.
همانطور که دنیای ارزهای رمزگذاری شده رو به رشد و گسترش می باشد، خطرات احتمالی آن نیز رو به فزونی است و لازم است دارندگان مراقب باشند تا بتوانند از سرمایه خود محافظت کنند.

چگونه از خودمان در مقابل تروجان کریپتو شافل (CryptoShuffle) محافظت کنیم؟

 

آیا تا به حال مورد سرقت توسط این قبیل بدافزار ها قرار گرفته اید؟ چه تجربیاتی در این زمینه دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: cointelegraph

چگونه از خودمان در مقابل تروجان کریپتو شافل (CryptoShuffle) محافظت کنیم؟


پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:5 صبح

تصور کنید در خیابان هستید و قصد دارید سوار تاکسی شوید؛ از اسنپ یک خودرو درخواست می‌کنید و یک ماشین خودران (بدون راننده) شما را سوار می‌کند. تاکسی شما را به یک پمپ بنزین می‌برد و هزینه سوخت را هم از پولی که از مسافرهای قبلی دریافت کرده، پرداخت می‌کند. سپس شما را به مقصدتان می‌رساند و کرایه سفرتان هم از کیف پول الکترونیکی‌ شما پرداخت می‌شود. در زمانی که تاکسی در حال رساندن شما به مقصد است، به صورت خودکار هزینه بیمه سالیانه و بدهی ماهانه مالک خود را هم می‌پردازد. بعد از اینکه شما را پیاده می‌کند به یک تعمیرگاه می‌رود تا عیب‌های احتمالی را هم تعمیر کند.

شاید فکر کنید این‌ها صحنه‌ای از یک فیلم علمی و تخیلی باشد، اما این آینده جهان است؛ قراردادهای هوشمند می توانند آینده جهان را بسازند.

1- قرارداد هوشمند (smart contract) چیست؟

قرارداد هوشمند یک پروتکل برای تنظیم قراردادها است.

یک قرارداد هوشمند، یک پروتکل ویژه است که برای مشارکت، تأیید یا اجرای مفاد یک قرارداد خاص، فعال می شود. قراردادهای هوشمند معاملات و فرایند ها را به صورت کاملا تضمینی و بدون اشخاص ثالث انجام می دهند. فعالیت و ثبت های قرارداد هوشمند قابل پیگیری و غیر قابل برگشت هستند. قراردادهای هوشمند شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط قرارداد و اجرای تمام اقدامات هدف گذاری شده به طور خودکار می شوند.

2- قراردادهای هوشمند چگونه ظاهر شدند؟

این ایده ابتدا توسط دانشمند کامپیوتر و رمز نگاری، نیک سابو در سال 1994 مطرح شد.

او اصول اصلی کار را تعریف کرد، اما در آن زمان فضای مناسب برای تحقق ایده ها وجود نداشت. با ظهور فناوری بلاک چین، ایده ی قرارداد های هوشمند عملیاتی شد. بیت کوین به عنوان اولین ارزدیجیتال غیرمتمرکز جهان پایه گذار نوعی قرارداد در بلاک چین بود اما پروتکل بیت کوین فقط با هدف ایجاد یک ارز خصوصی توسعه یافته بود و نمی توانست تمام نیاز ها و فرایند ها را انجام دهد. اتریوم امکان ایجاد قراردادهای هوشمند را برای تمام پروژه ها عملی کرد و گام نوینی در جهت هوشمند سازی جهان برداشت.

3- قراردادهای هوشمند چگونه کار می کنند؟

برای درک بهتر می توان اینگونه آن ها را توصیف کرد: آن ها مانند دستگاه های فروش خودکار فعالیت می کنند. وقتی شما قصد خرید یک نوشابه با استفاده از این دستگاه ها را دارید، پول را به دستگاه وارد می کنید و دستگاه به صورت خودکار پول شما را پردازش می کند و نوشابه را تحویل می دهد.

قراردادهای هوشمند به زبان ساده

جدا از مسائل فنی، قرارداد های هوشمند هم تقریبا مانند دستگاه های فوق کار می کنند. بدون نیاز به افراد یا سازمان های واسطه فرایند پرداخت یا اجرای یک قرارداد را پردازش می کنند و در صورت صحیح بودن مفاد قرارداد مشخص شده، فعالیت را انجام می دهند.

آن ها تنها دستورالعمل هایی را که به آن ها داده شده را به طور خودکار اجرا می کنند.

در ابتدا، دارایی ها و شرایط قرارداد، کد گذاری می شوند و در بلاک بلاک چین قرار می گیرند. این قرارداد بیننود های پلتفرم توزیع  و چندین بار کپی شده است. بعد از پردازش انجام شد، قرارداد مطابق با شرایط مشخص شده اجرا می شود.

شاید برایتان سوال باشد که هوشمند سازی فرایند ها خیلی وقت است که انجام می شود اما تفاوت فرایند قرارداد های هوشمند با فرایند های معمولی در اینترنت غیرمتمرکز بودن و عدم بازگشت آن است.

مثلا تراکنش های بانکی به صورت هوشمند انجام می گیرند اما مثلا بانک مرکزی میتواند جلوی یک تراکنش را بگیرد. در قرارداد های هوشمند شخص یا نهادی قادر به کنترل یک قرارداد نیست و وقتی مفاد یک قرارداد صحیح باشد، این قرارداد به صورت کاملا خودکار اجرا می شود.

4- برای ایجاد یک قرارداد هوشمند به چه چیزهایی نیاز دارم؟

برای ایجاد یک قرارداد هوشمند به موارد زیر نیاز دارید:

موضوع قرارداد (Subject of the contract)
این برنامه باید به محصول یا خدمات تحت قرارداد دسترسی داشته باشد تا به طور خودکار آن ها را در عرضه یا خرید کنترل کند.

امضای دیجیتال
همه شرکت کنندگان با امضای قرارداد با کلید خصوصی خود، توافقنامه را آغاز می کنند.

شرایط قرارداد
شرایط قرارداد هوشمند به شکل دقیق دنباله ای از عملیات است. همه شرکت کنندگان باید این شرایط را امضا کنند.

پلتفرم انحصاری
قرارداد هوشمند به بلاک چین یک پلتفرم خاص صادر می شود و در میان نودهای پلتفرم مورد نظر توزیع می شود.

5- کاربرد قرارداد های هوشمند در زندگی واقعی چیست؟

هزاران ایده فوق العاده را می توان با این قرارداد ها عملی کرد مهمترین آن ها که تا کنون اجرایی شده اند عبارتند از:

انتخابات

نتایج رأی گیری در بلاک چین قرار خواهد گرفت و در میان نودهای شبکه توزیع می شود. تمام داده ها رمزنگاری شده و ناشناس هستند. این روش از هرگونه دستکاری یا تقلب در انتخابات جلوگیری می کند.

مدیریت
به عنوان مثال می توان قراردادی برای پرداخت حقوق به کارمندان نسبت به ساعات فعالیت تنظیم کرد.

بیمه
پرداخت خودکار خسارت با قراردادهای هوشمند و …
همچنین از قرارداد های هوشمند می توان در سیستم هایی مثل بانکداری، حمل و نقل، ردیابی و اینترنت اشیا استفاده کرد.

6- مزایای قراردادهای هوشمند چیست؟

امنیت
قرارداد هوشمند رمزنگاری شده و بین نود ها توزیع می شود. این موضوع تضمین می کند که فقط با خواست طرفین قرارداد متوقف خواهد شد.

صرفه جویی در وقت و هزینه
اکثر فرایندها به صورت خودکار صورت می گیرد و اغلب واسطه ها حذف می شوند.

شخصی سازی
در حال حاضر طیف وسیعی از انواع مختلف قراردادهای هوشمند وجود دارد. شما می توانید یکی را انتخاب کنید و آن را با توجه به نیازهای خود ویرایش و شخصی سازی کنید.

7- مشکلات قراردادهای هوشمند چیست؟

با وجود مزایای فوق العاده، قرارداد های هوشمند هنوز کامل نیستند.

عامل انسانی
کد قرارداد ها توسط برنامه نویسان نوشته می شود احتمال اشتباه وجود دارد. اگر قرارداد هوشمند در بلاک چین ثبت شود، دیگر نمی توان تغییر داد. مثال خوبی از خطای انسانی پروژه DAO است. اشتباهات برنامه نویسان در کدنویسی مشکلات زیادی را به وجود آورد – برخی از هکرها از اشتباهات سوء استفاده کردند و 60 میلیون دلار به سرقت بردند

وضعیت قانونی
در حال حاضر، قراردادهای هوشمند توسط همه دولت ها پذیرفته نیستند. بنابراین اگر نهادهای دولتی تصمیم به ایجاد یک چارچوب قانونی برای قراردادهای هوشمند داشته باشند، مسائل جدیدی به وجود خواهد آمد.

هزینه های پیاده سازی
قراردادهای هوشمند بدون برنامه نویسی قابل اجرا نیست. باید یک یا چند برنامه نویس ماهر داشته باشید تا قراردادهای هوشمند به خوبی تنظیم شوند.

البته چند ماه پیش سرویس هایی برای ایجاد قرارداد های هوشمند توسط کاربران عادی ایجاد شده است و کاربران خواهند توانست با چند کلیک بعضی از قرارداد های هوشمند خود را تنظیم کنند. البته این سرویس ها هنوز به صورت آزمایشی فعالیت می کنند.

قراردادهای هوشمند به زبان ساده


پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:3 صبح
چه می شود اگر ساتوشی ناکاماتو همه بیت کوین هایش را همین امروز بفروش رساند؟Reviewed by حامد صالحیonNov 2Rating: 5.0

اساسا شخصیت مرموز ساتوشی ناکاماتو(خالق بیت کوین) به گونه ای است که گویی کل این اکوسیستم روی یک آتشفشان بالقوه قرار دارد.
در حال حاضر این آتشفشان خاموش است اما اگر سازنده بیت کوین کوچکترین اقدامی در این زمینه نماید، می تواند بازار را غرق در یک میلیون بیت کوین کند و ارزش آن را نابود سازد.

شناخت شخصیت ساتوشی ناکاموتو یکی از بزرگترین اسرار در دنیای این فناوری محسوب می شود. هیچکس نمی داند او کیست، کجاست یا با میلیونها بیت کوینی که در اختیار دارد چه می کند؟
او دارای میلیونها بیت کوین می باشد. میلیونها بیت کوین و طبق آنچه تخمین زده شده ناکاموتو می تواند حتی بیش از یک میلیون بیت کوین در اختیار داشته باشد.

قدرت یک انسان

به عقیده مت گرین(Matt Green)، استاد ارزهای رمزگذاری شده در دانشگاه جان هاپکینز، ناکاموتو اگر بخواهد می تواند باعث کاهش قیمت ارزهای رمزگذاری شده گردد.
بیت کوین دارای ذخیره محدودی در حدود 21 میلیون می باشد که انتظار می رود در سال 2140 کاملا استخراج گردد.
تعداد یک میلیون بیت کوینی که ناکاماتو در اختیار دارد، پنج درصد کل ارزهای رمزگذاری شده محسوب می گردد.
گرین در این خصوص اظهار داشتپ:

“در مورد بیت کوین اگر شما بتوانید تعداد یک میلیون از آنها را تحت اختیار خود داشته باشید، قادرید هر لحظه کل بازار را غرق بیت کوین کنید.
به آنها به عنوان کارتهای کمیاب بیسبال نگاه کنید. آنها دارای ارزش می باشند چون نادر و کمیابند. اگر کسی بتواند از کارت مایکی منتل(Mickey Mantle) که یکی از کمیابترین انواع آن در بازار است، کپی برداری کند، دیگر از ارزش چندانی برخوردار نخواهد بود.

ناکاماتو واقعا از دیده ها پنهان شده است، چرا که تصمیم دارد خود را از آنچه اختراع نموده دور نگهدارد. اما هنوز نفوذ مردی با چنین ارزش بالایی در شبکه شبه ناشناس بیت کوین چنان که باید مورد توجه و بررسی قرار نگرفته است.
با این حال چنانچه ناکاموتو تصمیم بفروش بیت کوین های خود بگیرد، کل بازار اشباء خواهد شد و قیمت بیت کوین به ناگهان کاهش می یابد.

چه می شود اگر ساتوشی ناکاماتو همه بیت کوین هایش را همین امروز بفروش رساند؟

ارزش یک انسان

با وجودی که ناکاموتو همچون غولی خفته و آتشفشانی پنهان به نظر می رسد اما نه تهدید محسوب نمی شود و نه نوید آینده. با این حال او را می توان دورنمای بسیار برجسته و ارزشمند آینده ارزهای دیجیتالدانست.
به عقیده بن یو(Ben Yu)، سرمایه گذار بیت کوین که در سانفراسیسکو زندگی می کند، سهام ناکاموتو در بیت کوین از ارزش فوق العاده ای برخوردار است.
یو در این خصوص اظهار داشت:

“چنانچه بیت کوین نقش خود را در تبدیل شدن به یک ارز جهانی بخوبی ایفا کند، ناکاماتو احتمالا ثروتمندترین فرد جهان و دارای بیشترین سهم از ذخیره نهایی بیت کوین که چیزی شبیه ذخیره کنونی طلای ایالات متحده میباشد، خواهد بود.”

مسئله ریاضی که بن یو طرح نموده بدین گونه حل شد. ایالات متحده بیشترین ذخیره طلای جهان چیزی در حدود 8000 تن را در اختیار دارد.

این میزان کمی بیش از 4 درصد عرضه کل جهان و کمتر از 5 درصد سهام بیت کوین ناکاماتو می باشد.

 

 

شما در اینباره چه فکر میکنید؟ آیا این مقدار بیت کوین در اختیار یک فرد یا گروه خطراتی در پی خواهد داشت؟ آیا در آینده شاهد حضور ابرقدرت در این حوزه خواهیم بود؟ آیا این حجم از ارزش در دست یک فرد و گروه باعث ظهور دیکتاتوری دیجیتال خواهد شد؟ در صورت فروش یکباره این حجم از نقدینگی بازار تا چه مدت شاهد ناپایداری خواهد بود یا اینکه این ناپایداری دائمی خواهد بود؟ نظرات و ایده های خود را با درمیان بگذارید

 

 

منبع: cointelegraph

چه می شود اگر ساتوشی ناکاماتو همه بیت کوین هایش را همین امروز بفروش رساند؟


پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:2 صبح
آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانیدReviewed by حامد صالحیonNov 2Rating: 5.0

شواهد حاکی از آن است که وبسایت تجارت الکترونیک بزرگ آمازون سه دامین مربوط به ارزهای رمزگذاری شده را به ثبت رسانید.

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

طبق اطلاعات دامین Whois Lookup، سه دامین زیر در تاریخ 31 اکتبر( 9 آبان) به ثبت رسیده است:

amazonethereum.com
amazoncryptocurrency.com
amazoncryptocurrencies.com

این دامین ها به شرکت فناوری آمازون که یکی از شعبات Amazon.com و منتسب به حق ثبت اختراع این شرکت الکترونیک می باشد، لینک هستند.

 

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

از طریق شماره تلفن های درج شده در اسناد ثبتی می توان با دپارتمان حقوقی آمازون تماس گرفت، گرچه تا زمان انتشار این خبر امکان دسترسی به یکی از نمایندگان این سازمان برای اطلاعات بیشتر میسر نشده است.
ثبت این دامین ها اولین بار توسط وبسایت اخبار صنعت DomainNameWire گزارش گردید.

در حال حاضر کاملا مشخص نیست که این دامین ها به چه هدفی به ثبت رسیده اند.

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

طبق آنچه وبسایت DomainNameWire گزارش نموده، احتمالا آمازون در تلاش جهت حراست از نام تجاری خویش می باشد.

آمازون در سال 2013(1392) اقدام ثبتِ “amazonbitcoin.com” نمود که در حال حاضر کاربران از طریق این لینک به صفحات اصلی آمازون هدایت می شوند که هدف از این اقدامات بیشتر حفظ این دامین ها می باشد.

آمازون می تواند برای جلوگیری از ایجاد اختلال میان ارزهای رمزگذاری شده و کوین آمازون(Amazon Coin) جایگزینی را  مورد استفاده قرار دهد.
کوین آمازون نوعی ارز مجازی است که در سال 1392 به عنوان روش پرداخت آنلاین برای مشتریان عرضه شد.

نمایندگان آمازون تا زمان انتشار خبر به درخواست ها مبنی بر اظهار نظرشان در این خصوص پاسخ فوری ندادند.

 

 

شما در اینباره چه فکری میکنید؟ آیا آمازون وارد صنعت ارزهای دیجیتال خواهد شد؟ در صورت ورود چه آینده ای برای ارزهای مورد پشتیبانی آمازون متصور هستید؟ شرکت های بزرگ ایرانی در کورسِ استفاده از مزیت های بیشمار و جمع آوری ارزهای های دیجیتال توسط شرکت ها و نهاد ها و حاکمیت ها میتوانند نقشی ایفا کنند؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید

 

 

مبع: coindesk

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ