سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 11:0 صبح

حدود سه هفته پیش (20 مهر 96) برخی از حساب های سایت صرافی آمریکایی بیترکس، بدون هیچگونه اخطاری مسدود و ارزهای کاربران مسدود شده بلوکه شد.

در ساعات اولیه این مسدود سازی ، بعضی از رسانه ها دلیل این کار را اجبار سایت برای احراز هویت و ارتقا حساب کاربرانی با حساب های بالا 1000 دلار اعلام کردند اما حتی کسانی که زیر 1000 دلار سرمایه داشتند هم مسدود شده بودند. مسدود سازی حساب ها روز به روز بیشتر شد تا اینکه تقریبا حساب تمام کاربران ایرانی مسدود شد. مسدود سازی شامل موارد اساسی مانند برداشت از حساب یا ترید می شد.

چند روز بعد شرکت بیترکس یک بیانیه رسمی در این باره منتشر کرد که البته شبهات زیادی در آن وجود داشت.

متن بیانیه کامل شرکت Bittrex :

این بیانیه در خصوص تعلیق برخی از حساب های بیترکس منتشر شده است.

ما گهگاه به مدیریت بازبینی انطباق پرداخته و با دقت کار می کنیم تا خدمات و کاربرانمان را در مقابل آسیب ها محافظت نماییم. ما به عنوان بخشی از عملیات بازبینی انطباق برخی حسابها را بطور موقت تا زمان اتمام بازبینی معلق نموده ایم.  تعداد کل حسابهای معلق، مسدود یا ممنوع بسیار محدود است: کمتر از 0?1 درصد کل حسابها در بیترکس . بیش از 99?9 درصد حسابهای بیترکس تحت تاثیر این بازبینی واقع نشده اند.
هر گزارشی مبنی بر اینکه بیترکس در محاسبات خود اشتباه نموده یا تراکنش مبادله ای خود را بطور نادرست بکار برده یا دارای مشکلات امنیتی می باشد یا کوین های اندوخته کاربران را از دست داده یا افرادی را که در تلاش بودند جهت بحث در خصوص وضعیت حساب هایشان به اسلک ما دسترسی یابند، مسدود می کند، نادرست می باشد. ما متعهد هستیم که بیترکس را به یک شرکت مبادله ارز قدرتمند، امن و خوش برخورد تبدیل سازیم که افراد بتوانند در این شرکت بطور ایمن در اقتصاد ارزهای دیجیتال مشارکت نمایند. ما از مشتریان بسیار گرامی خود تقاضا داریم بردباری به خرج دهند و در مورد خودمان قصد داریم “آرام باشیم و ادامه دهیم”.

خبرها حاکی از آن است که چند روز پس از انتشار این بیانیه، محدودیت کاربران خارجی مسدود شده برداشته شده بود اما کاربران ایرانی هنوز با این مشکل مواجه بودند.

بستن آی پی کاربران ایرانی

در حالی که میلیون ها دلار سرمایه کاربران ایرانی در این سایت بلوکه شده است، امروز (10 آیان 96) سایت برای آی پی ایران به صورت کامل از دسترس خارج شد تا نگرانی ها از عدم بازگشت پول های بلوکه شده به بالاترین حد خود برسد.

از محدودیت حسابها تا مسدود سازی کامل ایران توسط بیترکس

در این راستا انجمن بلاک چین ایران در اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

اطلاعیه انجمن بلاکچین ایران در مورد اقدامات غیر قانونی اخیر شرکت بیترکس

اعضاء محترم انجمن بلاکچین ایران
فعالان محترم صنعت بلاکچین ایران

با سلام

متاسفانه همانطور که مستحضرید چیزی نزدیک به 2 هفته است که شرکت بیترکس اکانت های کاربرانی که از ایران وارد پلتفرم میشدند را مسدود کرده و سرنوشت سرمایه بسیاری از دوستان نامعلوم و چه بسا در خطر است .
ما در انجمن بلاک چین ایران و با همراهی کارشناسان کوینکس، در حال مشاوره با حقوقدانان بین المللی جهت پیدا کردن بهترین راه حل برای این موضوع هستیم و به کمک شما دوستان پیش تر از بیش نیازمندیم.
گزارشاتی وجود دارد که افراد دیگری از اقصی نقاط جهان وجود دارند که حساب های آنها هم تعلیق شده. بنا بر مشورتهای اخذ شده ازکارشناسان حقوق بین الملل برخی از تصمیماتی که برای سریع تر حل شدن این موضوع میتوان گرفت این است که :
1 – نامه ای رسمی بعنوان شکواییه علیه سایت بیترکس تنظیم شود و در آن درخواست شود که اکانت های متضرر حق خروج یکپارچه دارایی خود را پیدا کنند. این نامه بهتر است توسط یک وکیل معتبر خارج از محدوده مرزی ایران به این شرکت تحویل داده شود .
2 – این نامه توسط تمامی افراد متضرر امضا شود ( نام فرد + اکانت )
3 – به یاد داشته باشیم در لحظه ی گشایش حساب بیترکس این حق را به خود داده که حساب ها به مدت نامعلوم توسط این شرکت مورد نظارت و کنترل قرار گیرد . اما این دلیل مناسبی برای رفتارهای اخیر این شرکت نیست و قابلیت پیگرد قضایی وجود دارد.
4 – برای حل و فصل سریعتر موضوع . دوستان اگر ایمیل یا سند ارتباطی ای از بیترکس مبتنی بر غیر قانونی نبودن / بی مشکل بودن استفاده یوزر های ایرانی از اکسچنج بیترکس در اختیار دارند لطفا در اختیار انجمن بلاکچین ایران یا هماهنگ کننده ای که برای این موضوع مشخص می شود، قرار دهند .
باید به یاد داشته باشیم که بیترکس بر خلاف پولونیکس و سایر اکسچنج ها بدون هیچ اخطار قبلی این عمل را انجام داده و حقوق اولیه کاربر را زیر پا گذاشته است.
5 – دوستان لطف کنند تا مدتی از باز کردن تاپیک جدید در توییتر/بیت کوین تاک / ردیت و سایر بورد های عمومی جلوگیری کنند. بالا بردن سطح توجه عمومی باعث بیشتر شدن فشار برای انجام عملیات KYC خواهد شد که به طولانی تر شدن /سخت تر شدن روند منجر خواهد شد.

با تشکر
انجمن بلاک چین ایران

 از محدودیت حسابها تا مسدود سازی کامل ایران توسط بیترکس


پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 10:57 صبح

بیل میلر(Bill Miller)، رییس اسبق شرکت سرمایه گذاری سهام Legg Mason Value Trust و رییس فعلی شرکت Miller Value Partners LLC اذعان داشت که تقریبا 30 درصد از بودجه صندوق سرمایه گذاری تامینی بیل میلر را در بیت کوین سرمایه گذاری نموده.

آن بخش از بودجه صندوق سرمایه گذاری تامینی بیل میلر که در بیت کوین سرمایه گذاری شده تنها طی 12 ماه از 5 درصد به 30 درصد افزایش یافت.

بیل میلر با سرمایه گذاری 30 درصد بودجه صندوق سرمایه گذاری خود در بیت کوین به سود سرشار دست یافت

بیل میلر اخیرا طی مصاحبه ای با نشریه وال استریتعنوان داشت تقریبا 30 درصد بودجه 154 میلیون دلاری(635 میلیارد تومان) صندوق سرمایه گذاری تامینی MVP 1 شرکت در بیت کوین سرمایه گذاری شد. در حالیکه بیت کوین دربردارنده  تنها 5 درصد از کل بودجه صندوق MVP 1 در سال 2016(1395) بوده است، سهم کل بودجه این صندوق که توسط هلدینگ های بیت کوین افشا گردیده که در پی صعود قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته که تقریبا معادل 600 درصد در سال جاری می باشد. آقای میلر بیان داشت که صندوق سرمایه گذاری تامینی MVP 1 طی سال 2017(1396) تا کنون به ارزشی تقریبا معادل 72?5 درصد دست یافته است.

آقای میلر طی نامه ای که هفته گذشته برای سرمایه گذاران ارسال نمود چنین برآورد کرده که میانگین قیمت پرداختی بیت کوین های این صندوق تقریبا معادل 350 دلار به ازای هر بیت کوین بوده است. گرچه آقای میلر اعلام نموده که این صندوق اقدام به خرید هیچ بیت کوین دیگری با قیمت فعلی نخواهد کرد. طبق گزارشات او عنوان داشته که چنانچه بازار بیت کوین تحت تاثیر قرار نگیرد مایل است یک درصد از ارزش خالص نقدینگی خود را به بیت کوین اختصاص دهد.

بیل میلر با سرمایه گذاری 30 درصد بودجه صندوق سرمایه گذاری خود در بیت کوین به سود سرشار دست یافت

آقای میلر اولین بار در سال 2014 بر بیت کوین سرمایه گذاری نمود

نامه آقای میلر نشان از یک چشم انداز بی طرفانه و متعادل در خصوص آینده بیت کوین دارد که طی آن بیت کوین به عنوان یک آزمایش تکنیکی جهت اثبات یا عدم اثبات ارزش دراز مدت آن توصیف شده است.
آقای میلر عنوان داشت:

“بیت کوین دارای بازار سرمایه ای بزرگ تر از 90 درصد شرکت ها در اس اند پی 500 (S&P 500) می باشد اما هنوز هم احتمال شکست آن وجود دارد. نه من در این مورد چیزی می دانم و نه هیچکس دیگر و مهم نیست که آنها چقدر از درستی نظراتشان مطمئنند… من باور دارم که هنوز برای بیت کوین این فرصت وجود دارد که به صفر برسد، اما این فرصتی هر روزه نیست. همچنانکه سرمایه گذاریهای مخاطره آمیز در اکوسیستم بیت کوین رو به افزایش است و افراد بیشتری با آن آشنا شده و نسبت به خرید آن اقدام می کنند، این فرصت رو به کاهش می رود.

آقای میلر در نامه خود بدین نکته هم اشاره نمود:

“یک گروه از سرمایه گذاران برجسته و قدرتمند از جمله وارن بافت، جیمی دیمون و هاوارد مارکس ترکیدن قریب الوقوع حبابی به نام بیت کوین را پیش بینی کرده اند. “

آقای میلر در سال 2014(1393) طی مصاحبه ای با سی ان بی سی انتقادات اخیر بافت نسبت به بیت کوین را رد کرد. او در این خصوص اظهار داشت:

“چنانچه بیت کوین بتواند تنها به 10 درصد ارزش طلای محبوب دست یابد، 800 میلیارد دلار از ارزش بازار را در برخواهد گرفت.”

آقای میلر در ژوئن(خرداد) سال جاری بیت کوین را به عنوان یک نوآوری حقیقی و یک درهم کوبنده واقعی پول مرسوم توصیف نمود.

 

 

نظر شما چیست؟ این حرکت اقای میلر چه درس هایی برای دیگر شرکت ها دارد؟ آیا صندوق ها و شرکت های ایرانی که به واسطه تحریم و مسائل مختلف با مشکل مالی دست به گریبانند میتواند با سرمایه گذاری در صنعت ارزهای رمزگذاری شده مشکلات خود را مرتفع کنند و خود را در برابر آینده محافظت کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: news.bitcoin

بیل میلر با سرمایه گذاری 30 درصد بودجه صندوق سرمایه گذاری خود در بیت کوین به سود سرشار دست یافت


یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 10:50 عصر
چه مقدار نفت صرف ساخت یک بیت کوین می شود؟Reviewed by حامد صالحیonNov 1Rating: 5.0

شکوفایی و رونق بیت کوین بخش ماینینگ را بر آن داشته همچنان تلاش کنند و بکار خود ادامه دهند و انرژی و سعی خود را صرف ماینینگ یک بیت کوین واحد که ارزش آن همچنان در حال افزایش است نمایند و همچنین باعث شده است که بخش ماینینگ پیگیرانه در جستجوی این ارزش فریبنده باشد.
یکی از روشهایی که ماینر ها در تلاشند از طریق آن طی این بازی به سود بیشتری دست یابند، این است که هزینه های انرژی را کاهش دهند. اگر مصرف انرژی کاهش یابد، هم برای کاوشگران و هم برای بیت کوین و محیط زیست بسیار مطلوب واقع خواهد شد.

هزینه یک بیت کوین

چه مقدار نفت صرف ساخت یک بیت کوین می شود؟

 

صنعت ماینینگ بیت کوین سالانه 22?5 تِرا وات ساعت انرژی مصرف می کند که معادل 13،239،916 بشکه نفت می باشد. طی هر ده دقیقه 12?5 بیت کوین استخراج می گردد، این بدین معناست که میانگین انرژی که صرف یک بیت کوین می شود برابر با بیست بشکه نفت است.

به نظر می رسد میزان تقریبی نفتی که صرف استخراج ارزهای رمزگذاری شده می شود با توجه به ارزش یک بیت کوین که در حال حاضر معادل بیش از 100 بشکه نفت است، قابل درک باشد.
با این حال علیرغم منفعتی که در موارد فوق وجود دارد، بخش ماینینگِ بیت کوین از لحاظ زیست محیطی با معضلات جدی روبرو است. به این ترتیب اگر رونق بیت کوین همچنان ادامه یابد، لازم است برنامه ریزی هایی جهت کاهش میزان مصرف انرژی صورت گیرد.
از این نقطه نظر مصرف انرژی کل فعالیت های استخراج بیت کوین در سرتاسر جهان چهل برابر بیشتر از قدرت لازمه کل شبکه ویزا است.

چه مقدار نفت صرف ساخت یک بیت کوین می شود؟

پادشاهانِ برق ارزان قیمت

چندان تعجب آور نیست که متوجه شوید کشورهایی که به عنوان ابر قدرت ماینینگ بیت کوین شناخته شده اند، دارای نیروی برق کم هزینه ای می باشند یا بدان سو پیش می روند.
چین با وجود اینکه در حال تغییر موضع خود در خصوص بیت کوین می باشد، مدتهاست در صنعت ماینینگ بیت کوین فعالیت دارد و دارای کم هزینه ترین  نیروی الکتریسته می باشد و همین امر روسیه را بر آن داشته وارد این صنعت گردد.
طرح هایی به عنوان یارانه جهت ماینینگ بیت کوین در روسیه وجود دارد، اما این کشور سوسیالیست احساسش نسبت به بیت کوین کم کم به چین نزدیک می شود.
این امر سبب شده سایر کشورها هم تبدیل به مرکز ماینینگ بیت کوین شوند.

چه مقدار نفت صرف ساخت یک بیت کوین می شود؟

سرزمین یخ و استخراج

به نظر می رسد آینده بیت کوین نسبت به حال حاضر بسیار مقرون به صرفه، کارآمد و روشنتر باشد. بسیاری از شرکت های ماینینگ به مکانهایی همچون ایسلند و قزاقستان که دارای دمای پایین بوده و نیازی به صرف هزینه جهت دستگاه های خنک کننده ندارند، چشم دوخته اند.
علاوه بر این پیش بینی شده است به گونه ای از منابع انرژی پایدار و تجدید پذیر جهت تامین نیروی ماینینگ استفاده شود. مصرف از این نوع انرژی برای ماشین آلات ماینینگ و همچنین کاوشگران بسیار مفید فایده واقع خواهد شد. چرا که این نیرو در بسیاری از مناطق جهان از هزینه بسیار کمتری برخوردار است.

 

 

نظر شما چیست؟ آیا ایران از این پتانسیل عظیم در جهت منافع خود و مردمش استفاده خواهد کرد؟ با توجه به دارا بودن مناطق سردسیر در ایران حاکمیت چه کمکی در زمینه استخراج بیت کوین میتواند به افراد و شرکت های خصوصی ایرانی و خارجی نماید؟ چه آینده ای در زمینه استخراج در ایران متصور هستید؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید.

 

 

منبع: cointelegraph

چه مقدار نفت صرف ساخت یک بیت کوین می شود؟


یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 10:48 عصر

پس از اقدامات سخت گیرانه دولت چین در ماه گذشته صرافی های بیت کوین اکنون بدنبال کشورهای علاقه مند به بیت کوین جهت راه اندازی کسب و کار خود در این کشورها هستند. گزارش ها حاکی از آن است که تعداد نوزده شرکت چینی درخواست مجوز جهت دایر کردن شعبه ای از شرکت خود در ژاپن را نموده اند و سایر شرکت ها نیز دست به چنین اقدامی را در مورد سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی زده اند.

صرافی های چین به خارج از کشور مهاجرت می کنند

گزارشات حاکی از آن است که پس از اقدامات سخت گیرانه دولت چین در خصوص معاملات ارزهای رمزگذاری شده و عرضه اولیه سکه (ICOs) صرافی های چین بدنبال این هستند که پایگاه عملیاتی خود را به سایر کشورهای آسیایی که به ارزهای رمز گذاری شده تمایل بیشتری دارند، انتقال دهند.
به گزارش بلومبرگ:

آنها جهت صدور مجوز در ژاپن، بصورت انفرادی یا همراه با شرکا،  راه اندازی کانتر شاپ در هنگ کنگ یا در سنگاپور و کره جنوبی اقدام نموده اند.

لنیکس لای(Lennix Lai) مدیر مالی صرافی اوکِکس(Okex) مستقر در هنگ کنگ بر این باور است که تقاضا در این کشور بسیار خواهد بود. او عنوان داشت:

“ما به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای سابق در چین تصور می کنیم که این فرصت را داریم که وارد رقابت جهانی شویم.”

صرافی های چینی به دنبال دومین فرصت خود در ژاپن و سایر کشورهای علاقمند به ارزهای رمزگذاری شده هستند

شرکا و مجوزها در ژاپن

بلومبرگ خاطر نشان ساخت که:

“ژاپن از ماه آوریل(فروردین) بیت کوین را به عنوان نوعی روش پرداخت به رسمیت شناخته است. مدیران صرافی های ارزهای رمزگذاری شده لازم است به تبعیت از این قانونی سازی صرافی خود را در آژانس خدمات مالی (FSA) این کشور به ثبت برسانند. این آژانس در ماه گذشته برای اولین بار مجوزاتی را برای تعداد 11 صرافی در ژاپن صادر نمود. به همین دلیل صرافی های چین به دنبال پایه گذاری عملیات خود در ژاپن هستند.”

حداقل نوزده شرکت جهت صدور مجوز در ژاپن درخواست داده اند

صرافی های چینی به دنبال دومین فرصت خود در ژاپن و سایر کشورهای علاقمند به ارزهای رمزگذاری شده هستند

ژائو چانگ پِنگ( Zhao Changpeng)، مدیر عامل صرافی بینانس، اظهار داشت:

“در حالیکه برخی صرافی های چینی درخواست صدور مجوز برای ژاپن را نموده اند، برخی دیگر بدنبال یافتن شرکای محلی هستند. به عنوان مثال صرافی بینانس واقع در هنگ کنگ به دنبال یافت شرکای محلی و دست یابی به تبادل عملیاتی می باشد.”

صرافی های چینی به دنبال دومین فرصت خود در ژاپن و سایر کشورهای علاقمند به ارزهای رمزگذاری شده هستند

مایک کایاموری

بخش خبری با شرح جزییات عنوان داشت که صرافی بیکسین(Bixin) واقع در پکن نیز بدین موضوع ابراز علاقه نموده است.

مایک کایاموری(Mike Kayamori)، مدیر صرافی کویین(Quoine) واقع در سنگاپور که در ژاپن دارای عملکرد قدرتمندی بوده اظهار داشت:

 

“ما تقریبا با همه همکاران خود در این زمینه گفتگو کرده ایم. در حال حاضر آنها امید چندانی به این مسئله ندارند.”

او انتظار دارد تا پایان امسال قراردادی را با یک شریک چینی امضا کند.

همچنین نشریات دیگر نقل قولی از او را اینگونه منتشر نمودند:

“خرده فروشان چینی بسیاری وجود دارد که تمایل به شراکت با ما دارند. اما ما قادر نیستیم این مسئله را مدیریت کنیم. بنابراین چنانچه یک شریک چینی بتواند همه آنها را مدیریت کند و با ما ارتباط برقرار نمایند این امر بسیار آسانتر خواهد شد.

صرافی های چینی به دنبال دومین فرصت خود در ژاپن و سایر کشورهای علاقمند به ارزهای رمزگذاری شده هستند

کاگایاکی کاواباتا

ECNC در اوایل ماه جاری گزارش داد که کوین چِک(Coincheck)، یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین ژاپن، پس از اقدامات سخت گیرانه دولت چین در خصوص عرضه اولیه سکه (ICOs) درخواست هایی از شرکت های چینی مبنی بر فهرست نمودن توکن ها در لیست مبادلاتشان دریافت نموده اند.
کاگایاکی کاواباتا(Kagayaki Kawabata) مدیر توسعه تجارت بین الملل شرکت کوین چِک، در مصاحبه با گلوبال تایمز عنوان داشت:

 

“ما پس از اینکه دولت عرضه اولیه سکه (ICOs) را ممنوع کرد، صدها درخواست از استارت آپ های چینی و سرتاسر جهان دریافت نمودیم که طی آن از ما تقاضا کرده اند که توکن هایشان را در فهرست خود قرار دهیم.”

او با اشاره به این موضوع که شرکت کوین چک در خصوص فهرست نمودن توکن های عرضه اولیه سکه (ICOs) با احتیاط عمل می کند، اظهار داشت:

“چنانچه توکن های چینی با معیارهایی که این صرافی ها تعیین خواهند نمود، تطابق داشته باشند، ژاپن کشوری است که در فهرست توکن ها از جایگاه خوبی برخوردار خواهد شد.”

سایر کشورهای علاقمند

بلومبرگ  طی گزارشی عنوان داشته:

“ژاپن تنها پناهگاه صرافی های چینی که بتوانند به آن بگریزند، نیست. برخی سرمایه گذاران چینی از زمان اعلام ممنوعیت دولت چین به مبادلات نظیر به نظیر از طریق اپلیکیشن های پیام رسانی همچون تلگرام متوسل شده اند: اساسا سرمایه گذاران چینی هنوز قادرند از افرادیکه به بازارهای خارج از کشور دسترسی دارند، خرید نمایند.”

اوککس، یکی از صرافی های بیت کوین، جهت تسخیر این بازار کانتر پلتفرم تجاری خود را در هنگ کنگ مستقر ساخته و لنیکس لای بر این اساس انتظار دارد بتواند در درجه اول مشتریانی از چین، روسیه و بریتانیا جذب نماید. نشریه بلومبرگ اظهار داشته:

“آنها در تلاشند افرادی را جلب کنند که به عنوان سوم شخص در بازار عمل نمایند در واقع افرادیکه معاملات را انجام می دهند، پولسازی می کنند، سپس درآمد حاصله را با اوککس تقسیم می نمایند.”

علاوه بر این برخی صرافی های چینی سنگاپور را به عنوان یک گزینه پشتیبان در نظر دارند. اخیرا گزارشی در مورد راوی منون(Ravi Menon)، مدیر عامل صندوق پول سنگاپور(MAS) منتشر شده مبنی بر اینکه بانک مرکزی قصد ندارد ارزهای رمزگذاری شده را تنظیم نماید و این کشور در تلاش است قوانین مربوط به سرویس های پرداخت را شکل رسمی بخشد. این امر برخی فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

شما درباره مهاجرت صرافی های چینی به دیگر کشورها چه فکری میکنید؟ چه سود و زیانی برای برای کشور چین پس از این اقدام متصور هستید؟ به نظرتان چین خود را از این بازار پر سود محروم خواهد کرد؟ آیا ایران میتواند یک بازیگر تاثیر گذار در این موضوع باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع: news.bitcoin

صرافی های چینی به دنبال دومین فرصت خود در ژاپن و سایر کشورهای علاقمند به ارزهای رمزگذاری شده هستند


یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 10:46 عصر

شواهد حاکی از آن است که وبسایت تجارت الکترونیک بزرگ آمازون سه دامین مربوط به ارزهای رمزگذاری شده را به ثبت رسانید.

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

طبق اطلاعات دامین Whois Lookup، سه دامین زیر در تاریخ 31 اکتبر( 9 آبان) به ثبت رسیده است:

amazonethereum.com
amazoncryptocurrency.com
amazoncryptocurrencies.com

این دامین ها به شرکت فناوری آمازون که یکی از شعبات Amazon.com و منتسب به حق ثبت اختراع این شرکت الکترونیک می باشد، لینک هستند.

 

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

از طریق شماره تلفن های درج شده در اسناد ثبتی می توان با دپارتمان حقوقی آمازون تماس گرفت، گرچه تا زمان انتشار این خبر امکان دسترسی به یکی از نمایندگان این سازمان برای اطلاعات بیشتر میسر نشده است.
ثبت این دامین ها اولین بار توسط وبسایت اخبار صنعت DomainNameWire گزارش گردید.

در حال حاضر کاملا مشخص نیست که این دامین ها به چه هدفی به ثبت رسیده اند.

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید

طبق آنچه وبسایت DomainNameWire گزارش نموده، احتمالا آمازون در تلاش جهت حراست از نام تجاری خویش می باشد.

آمازون در سال 2013(1392) اقدام ثبتِ “amazonbitcoin.com” نمود که در حال حاضر کاربران از طریق این لینک به صفحات اصلی آمازون هدایت می شوند که هدف از این اقدامات بیشتر حفظ این دامین ها می باشد.

آمازون می تواند برای جلوگیری از ایجاد اختلال میان ارزهای رمزگذاری شده و کوین آمازون(Amazon Coin) جایگزینی را  مورد استفاده قرار دهد.
کوین آمازون نوعی ارز مجازی است که در سال 1392 به عنوان روش پرداخت آنلاین برای مشتریان عرضه شد.

نمایندگان آمازون تا زمان انتشار خبر به درخواست ها مبنی بر اظهار نظرشان در این خصوص پاسخ فوری ندادند.

 

 

شما در اینباره چه فکری میکنید؟ آیا آمازون وارد صنعت ارزهای دیجیتال خواهد شد؟ در صورت ورود چه آینده ای برای ارزهای مورد پشتیبانی آمازون متصور هستید؟ شرکت های بزرگ ایرانی در کورسِ استفاده از مزیت های بیشمار و جمع آوری ارزهای های دیجیتال توسط شرکت ها و نهاد ها و حاکمیت ها میتوانند نقشی ایفا کنند؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید

 

 

مبع: coindesk

آمازون چند دامینِ ارزهای رمزگذاری شده و اتریوم را به ثبت رسانید


<   <<   6   7   8   9   10      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ